Recovery cd maken, vista.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mikeyboy93

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2008
Berichten
141
Hallo,
ik heb mijn laptop helemaal schoon gemaakt, en ik had wat gelezen over recovery, ik wist hier helemaal niks van en heb wat op google gekeken. Maar ik kan niet echt een goede uitleg vinden over hoe ik een recovery cd moet maken?

Ik wil dus eigenlijk heel vista, zoals ik hem nu heb op cdtje/dvdtje zetten. Dat als ik over paar maanden mijn laptop ''weer'' schoon wil hebben alleen dat cd'tje erin hoef te doen?

Kan iemand mij dat uitleggen? Of een goede link geven met uitleg, die ik helaas niet kan vinden...

Of een hersteldisk maken, in iedergeval dat ik terug kan naar de instellingen die ik nu heb
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien heb je hier iets aan...??? Ik heb mijn recovery via Acer gemaakt. Dit is wat ik over dit topic kon vinden

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?lc=nl&dlc=nl&cc=nl&docname=c01037650&product=12455

Ik ga 't bekijken.
Dat was ik nog vergeten te vertellen, ik heb Fujitsy Siemens laptop. Over Acer valt genoeg te vinden, die heeft standaard programmatjes daarvoor?!


#bewerkt.

Ik heb helemaal niks van recovery manager ofzo op mijn laptop staan. Als ik bij zoek intyp kan ik alleen recover doen, en als k die open gebeurt er niks.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga 't bekijken.
Dat was ik nog vergeten te vertellen, ik heb Fujitsy Siemens laptop. Over Acer valt genoeg te vinden, die heeft standaard programmatjes daarvoor?!

Als je laptop van Acer is dan wel. Acer data recovery:thumb:
 
Ja maar ik heb dus geen Acer ;)


Dat had ik begrepen..:) Misschien is er iets onder het merk te vinden dat jij hebt?? By the way, Ik heb wel iets in het Engels gevonden, heb je daar wat aan??

this model of laptop didn't come with a recovery disk you had to make your own,the recovery files are on a hidden partition on the hdd. To restore the laptop to factory condition hit F8 at boot and select 'advanced boot options' then 'repair your computer'. This will wipe the 'c' drive so make sure anything you need is backed up.
 
Dat had ik begrepen..:) Misschien is er iets onder het merk te vinden dat jij hebt?? By the way, Ik heb wel iets in het Engels gevonden, heb je daar wat aan??

this model of laptop didn't come with a recovery disk you had to make your own,the recovery files are on a hidden partition on the hdd. To restore the laptop to factory condition hit F8 at boot and select 'advanced boot options' then 'repair your computer'. This will wipe the 'c' drive so make sure anything you need is backed up.

Oké bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan