Recovery cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fabian1657

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2013
Hallo allemaal,
Ik heb laatst in mijn computer de cd van Windows 7 geplaatst, en toen de computer klaar was, kon ik niet meer op internet... Dus toen ben ik gaan zoeken naar de recovery cd, maar die vind ik dus niet meer. Ik heb laatst gehoord dat je dan een recovery programma kan downloaden vanaf het internet, en dan het op een USB stick kan zetten, vervolgens de USB in computer douwen, en dan het programma opstarten.
Kan iemand mij a.u.b. Helpen? Alvast bedankt!
Ik heb een acer aspire by the way.

Hoi,

Ik denk dat het simpeler is om gewoon de hardware drivers te installeren want die mis je na een schone installatie, deze kan je op de site van Acer vinden even op type zoeken en benodigde drivers downloaden.

Ik kan mijn pc er niet tussen vinden, dit is de pagina: http://www.acer.nl/ac/nl/NL/content/drivers
Bij het eerste vakje moet je Desktop, Workstation kiezen, het 2de vakje: Aspire en bij het 3de vakje weet ik het niet meer :(
Ik zal even zeggen wat er op de achterkant van mijn pc staat
Acer aspire 7250 series

Hoi,

Vergeef me als ik het fout heb maar het gaat gezien je type toch om een notebook en dan zal je in eerste vakje notebook moeten aangeven 2e vakje Aspire derde vakje even naar beneden scrollen naar 7250 aanklikken en dan komt welke windows versie deze bevestigen en dan komen de drivers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan