Recovery D schijf is vol, hoe legen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Manonetje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jul 2015
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn schijfruimte van mijn laptop.
Ik heb een HP pavilion G7 (nog iets).

Allebei mijn schijven (lokale schijf C en de recovery D) waren vol en wilde ze legen. Heb op internet gezocht hoe en las op de hp site dat je ze allebei kan legen door een Fabrieksreset.
Ik kon alleen informatie vinden over een systeemherstel en dus niet over de fabrieksreset.
Ik heb uiteindelijk het systeem herstel uitgevoerd en mijn lokale schijf C is weer leeg.
Het probleem is dus dat de recovery nog steeds helemaal vol is en mijn computer dit ook geregeld aangeeft.

Hoe kan ik mijn recovery D ook legen of opschonen?

Alvast bedankt,
Manon

Hallo, welkom op het forum.
Kan het zijn dat je wel een Fabrieks Reset hebt gedaan in plaats van Windows Systeem Herstel?

De leverancier van de computer heeft een partitie waar de bestanden in staan om de computer softwarematig weer precies zo te maken als deze was ten tijde van aflevering. Die partitie zelf wordt natuurlijk ongemoeid gelaten. Dat deze nu vol gemaakt is zal geen probleem zijn. Misschien is deze partitie ook niet groter als nodig en soms is dit een verborgen partitie.

Je zult zelf de bestanden die je zal willen verwijderen, ten gunste van andere, moeten wissen of verplaatsen. Verander daarbij de map met de backup niet.

http://www.jam-software.com/treesize_free/

Miss een uitdraai hier neerzetten van die D: schijf/
Als het echt een recovery is zouden er verder geen bestanden erop moeten worden gezet, de recovery eraf halen is geen goed plan.
Zo te zien inderdaad een recovery gedaan, een fabrieksreset dus anders was dat niet met de C: gebeurt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan