Recovery Disk, Medion...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dennisvb

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jul 2008
Berichten
2
Beste Pc helpers,

Sinds ongeveer een half jaar heb ik een nieuwe Medion Notebook met Vista van de Aldi. (MD 96420) alles werkte perfect. Sinds kort liep hij een beetje traag dus besloot ik Vista opnieuw te installeren, Ik bootte met de install cd en het installeren verliep prima. Toen hij klaar was had ik een schoon systeem dat snel en smooth liep. Het probleem was echter dat ik geen Drivers voor mijn videokaart had en alle andere dingen die ik wel had toen hij uit de fabriek kwam. Dus ben ik gaan zoeken tussen mijn CD's en vond ik Application & Support-Disc tussen mijn geleverde cd's. Na dat ik de Cd erin deed keek ik F en vond ik 2 mappen (Drivers en Tools) maar ik wil graag dat hij die dingen automatisch voor mij erop zet net zoals hij uit de fabriek kwam. Heeft iemand misschien enig idee hoe? Alvast bedankt:thumb:.

Edit: Booten met de Support disk werkte niet goed, er kwam een blaauw scherm en een talenselectie, na het kiezen voor "Nederlands" gaf hij een error dat hij het niet kon herstellen ofzo.


Met vriendelijke groet, Dennis
 
Laatst bewerkt:
IK heb het probleem opgelost, Gewoon vanaf de Cd alle dingen die belangrijk voor mij zijn geinstalleerd, en ze doen het! Toch bedankt voor je hulp SJJ!

-Dennis
 
kun je na die recovery disc nog al je oude programma's houden? ik heb namelijk ook een medion van de expert, maar bij mij deed vista het niet meer.
 
Deze eeuwenoude vraag heb ik maar gesloten.
En dubbel posten is ook niet toegestaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan