recovery disk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mieshuib

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2012
Berichten
2
Ik meende dat dit een topic van afgelopen februari was maar ik zie nu dat die al een jaar oud is. Oeps.....
Toch gooi ik mijn vraagje hier maar even bij. je weet per slot van rekening maar nooit.
Ik heb net ook zo'n Acer met Acer Recovery gekocht die blijft vragen of je er eentje wil maken. Zo'n recoverydisk bedoel ik dus.
Nu had ik even geen schijf bij de hand en dacht vrolijk: "dat doe ik van de week wel even."
Draaloze router geïnstalleerd en het Oficepakket erop gezet. Meer vrolijks heb ik nog niet uitgehaald op het systeem.
Nu ben ik zover om die recoverydisk met fabrieksinstellingen te maken maar nu laat Acer mij verschieten met de opmerking: "Het is belangrijk de disk met fabriekswaarden te maken voordat u start met het gebruik van de pc."

Te laat dus....hoewel....
Wat kan er nu misgaan als ik die recoverydisk nu pas ga maken?
 
Hoi,
Welkom op Helpmij ;)
Ik heb je vraag toch maar een eigen plaats gegeven in de Win 7 sectie, als je een ander besturingssyteem hebt moet je dat ff aangeven.
Als antwoord op je vraag, als je hem net hebt kun je die recovery-disk ook nu nog maken hoor.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je welkom, het verplaatsen en je antwoord.
Inderdaad ben ik nieuw hier en dit forum leek me het 'klantvriendelijkst' en meest uitgebreid en hulpvaardig.
Ik werkte nog met een computer uit het stenen tijdperk en nu ik eindelijk een nieuwe PC en laptop heb, merk ik wel dat ik hopeloos achter ben geraakt met mijn kennis.
Ik zal hier zeker een hoop info op kunnen doen die me weer iets minder een digibeet doet voelen. Hoop ik. :)

Michel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan