recovery DVD maken asus lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Markoezie

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2007
Ik wilde voor asus K73S een recovery DVD maken. Deed dat volgens de procedure maar toen kwam de foutmelding dat de DVD niet werkte. Bleek later dat er geen herschrijfbare maar een niet herschrijfbare in moet (5 stuks).
Toen kwam de vraag of ik het image toch wilde opslaan (en dus niet branden) en ik klikte ja. Kan dat bestand echter nergens vinden, dus of er iets opgeslagen is???

Toen ik het opnieuw probeerde kwam de melding dat de herstelpartitie niet bestaat. Die zie ik wel in computer, is 16 GB groot. Maar... is dat misschien wel het bestand dat ik moet branden.
twee vragen dus, kan ik nogmaals een recoverydvd maken en die procedure doorlopen en hoe zou dat dan moeten?
tweede vraag of ik die partitie die Recovery heet gewoon op dvd moet branden en daarmee opstarten als ik ooit wil herstellen?
Ik weet niet of die partitie er eerder ook al stond, kan het me eigenlijk niet herinneren dus het zou hem kunnen zijn.
Wie kan hier iets mee wat antwoord betreft?

gr,
Marc

heb je bij de start /alleprogrammas,geen map van asus waar je recovery kan maken????????

ja, die is er maar die zegt nu dus "herstelpartitie niet aanwezig" en blijft daar hangen. Voorheen ging ie daar het iso.bestand maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan