Recovery gaat mis!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rickjedebeste

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jun 2012
Hallo,

Na veel problemen met geheugengebrek besloten we vanmiddag om de computer te herstellen. De recovery van PC Angel leek goed te gaan, maar hierna startte hij niet goed op; een zwart beeld met enkel een cursor. Toen gingen we de OS disc erin doen, en daarvan opstarten. Hij installeert wel, maar niets is verwijderd. Wat doe ik fout? Ik wou enkel en alleen een schone installatie op alle schijven omdat het een zooitje erf. Help mij!

Groeten.
Rick

Tijdens de installatie had je de C-partitie moeten formatteren. Maakt verder niet uit, want alles wat er op je computer stond staat nu in de map Windows.old. Je kan dus nu het een en ander aan data opzoeken en bewaren indien nodig, en daarna kan je gewoon de hele Windows.old map verwijderen.

Nu een ander probleem; Windows was gloednieuw geïnstalleerd en we moesten de videokaart driver installeren. Hij vroeg na de installatie opnieuw op te starten. Hij start op, komt bij Windows gaat starten, en dan weer het zwarte beeld met cursor...

Opstarten met F8 en kiezen voor VGA modus. Daar kun je de driver verwijderen en herstarten. Installeer nu een andere goed werkende driver. Ben er ook zeker van dat deze werkt met Windows 7.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan