Recovery HDD

Status
Niet open voor verdere reacties.

deoude

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2008
Hoi,

Ik heb een medion pc en daar staat vista home premium op. Ik wil daar windows xp pro opzetten ik heb daar een licentie voor uiteraard maar ik zie mijn recovery schijf niet. Maar ik zie helemaal geen harddisk staan. Ik wil er zeker van zijn dat ik de recovery schijf houd om ooit weer vista te recoveren. Hoe kan ik hier voor zorgen.:confused:

Dan nog iets.

Ik heb er ook een windows vista cd bij. Maar ik weet niet of dat een cd is om de recovery te openen of dat er echt vista opstaat. Hoe kan ik dit eventueel zien.:(

MVG.

DeOude

Voor je verder gaat eerst het volgende:

- controleer eerst over voor jou pc alle benodigde drivers van XP voorhanden zijn, anders is alle moeite voor niks

- als je pc een SATA harddisk heeft, heb je om XP te installeren de SATA drivers nodig, XP herkent zelf geen SATA schijven

re

Voor je verder gaat eerst het volgende:

- controleer eerst over voor jou pc alle benodigde drivers van XP voorhanden zijn, anders is alle moeite voor niks

- als je pc een SATA harddisk heeft, heb je om XP te installeren de SATA drivers nodig, XP herkent zelf geen SATA schijven

Oke hoe zit het dan met vista ultimate? want daar heb ik 3 licenties voor. Ik probeer die te installeren en op het laatste bij kompleet de installatie blijf hij hangen.
En daar zie ik web de hardescijven
deoude

Laatst bewerkt:
Beetje onduidelijk, sorry.

- Waarom wil je XP of anders Vista Ultimate??
- Hoe probeer je te installeren?

Beetje onduidelijk, sorry.

- Waarom wil je XP of anders Vista Ultimate??
- Hoe probeer je te installeren?

Nou eigenlijk liefste xp pro wand ik heb een windows 2003 server en dat is een domain controler dan kan ik die machine er aan toevoegen.

Maar met vista ultimate kan dat ook.

Wat en hoe kan ik het beste xp installeren zonder de recovery van vista (die er nu nog opstaat) te verwijderen.:thumb: en hoe moet ik sata drivers toedienen aan de pc. Die recovery moet namelijk web blijven. Want de pc heeft nog garantie, en als ik vista recovery er afgooi zegt medion misschien je hebt geen garantie meer.

MVG

Nogmaals, controleer EERST of de XP drivers beschikbaar zijn!!!

Dan heb je om XP te installeren de SATA drivers nodig, OF op diskette OF slipstreamen (integreren) in nieuw te maken XP cd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan