recovery installatie kan niet voltooid worden

• Onderwerp starter Onderwerp starter emul
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

emul

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2008
Mijn probleem is dat ik via e-recovery van acer vista opnieuw heb willen laten installeren, wat niet lukt omdat systeem niet opnieuw volledig opstart agv een stoperror nr 116.

Doordat installatie al wel in gang gezet is kan ik niet meer in veilige modus opstarten.

Systemrepair kan probleem niet automatisch repareren.

Ik heb na installatie van sp2 de stoperror gekregen met Melding nvlddmkm.syst.
Dit heeft waarschijnlijk met videokaart te maken, daarop had ik eerst nieuwste driver geïnstalleerd, wat probleem niet oploste
Heeft iemand een idee hoe i k systeem weer draaiende kan krijgen

Laatst bewerkt:
Normaal maakt het niet uit welke software en drivers je er op nieuw hebt op geinstalleerd hij formateerd je hele harde schrijf op nieuw en zet het helemaal terug naar hoe je hem opstarte de eerste keer ,heb je er geen andere hardware op gezet? of per ongeluk de verborgen patitie verwijderd waar de e-recovery op stond?

beste Mattjo,
Nee ik heb geen andere hardware er op geïnstalleerd. Ik ben ook op andere forum zelfde problemen tegengekomen.

Niemand heeft echter oplossing kunnen geven.

Na vele malen opnieuw op te starten en te laten herstellen, is het gelukt om vista geïnstalleerd te krijgen.

In 1e instantie ging het goed, echter na een korte tijd ging het alsnog weer fout.
Met bluescreenview constateerde ik dat er ook sprake was van kernelfout.

Mogelijkerwijs heeft het te maken met hardware problemen, of heeft fout hardware problemen veroorzaakt.

Ik heb checkdisk en verschillende bootrecs en fixboot gedaan, maar probleem komt steeds terug.

Gelukkig heb ik verlengde garantie genomen . Er zit niets anders oppas dan computer terug te sturen.

In ieder geval bedankt voor reactie.

Laatst bewerkt:
Tis niet anders denk ik, mijn acer heb ik nieuw gelijk geformenteerd al die acer reclame zooi eraf gehaald . de verborgen partitie verwijderd en er een Windows opgezet met serie nummer
(staat op de zijkant van je kast)nooit problemen meegehad Succes verder ermee:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan