Recovery Paniek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shiva20

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2006
Berichten
113
Ik heb een Asus laptop die ik wilde formateren / recoveren met de bij behorende dvd.

Maar nu krijg ik na erg lang wachten een grijs scherm met mega rode letters error.
er boven staat in kleinere zwarte letters error 23
Maar met google kan ik nog neit vinden wat het betekend en in de tussentijd kan ik mijn laptop dus echt helemaal niet meer gebruiken, hij doet niks meer.

Ik heb het al 3x geprobeert en iedere keer het zelfde resultaat.

HELLPPPPPPP

Alvast mega bedankt
Shiva
 
Die error melding met rode, bijna schermgrote letters krijg je als je een restore probeert uit te voeren met een beschadigde, of niet bij de pc behorende restore DVD. Het lijkt er dus op dat je een beschadigde, of de verkeerde DVD hebt. Heb je ja contact opgenomen met ASUS? Wellicht dat zij je van een nieuwe image kunnen voorzien.

Bjor
 
Heyy

Ik heb intussen ergens anders gelezen dat nieuwe vista laptops geheime recovery partities hebben zwaar onzichtbaar! en door f9 te drukken als ik het asus logo zie is mijn recovery eindelijk gelukt. Ik denk dat ze me een verkeerde dvd hebben gegeven ofzo idd. :evil: fijn om te weten wat de mega letters betekenen!

in het weekdn met asus contact op nemen lukt neit, gelukkig heb ik een internet mogelijkheid tot veel googlen en pratenm met mensen als jij die proberen te helpen :D

Heel erg bedankt voor je reactie!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan