Recovery plots niet meer mogelijk

• Onderwerp starter Onderwerp starter FTMC
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

FTMC

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2006
Hey,

Toen ik eerder deze week met behulp van getdataback een schijf aan het recoveren was, viel plots de stroom uit van mijn laptop. Wat dus ook het einde van het recoveren betekende... Nu verliep alles voor de stroomuitval "perfect", maar nadat ik de stroom terug instak begonnen de problemen. Het programma wilde niet verder doen, ok logisch, herstarten dan maar. Maar na het herstarten van het programma geeft de schijf plots meer Errors dan ervoor... Errorcode 1117 in HD130: during ReadLba: ......

Nochtans verandert getdataback normaal niets aan de harde schijf waar het van leest en voor alle duidelijkheid: de stroom van de schijf die aan het recoveren was is niet uitgevallen.

Iemand enig idee?

Alvast bedankt,

Ik denk dat die software wel een temp file maakt. En ja, als die tijdesn het schrijven wordt verstoord, kom je in de problemen.

Er zal eerst een soort scandisk moeten worden uitgevoerd, om de fouten eruit te halen.

Ja maar die eventuele tempfile wordt toch bewaard op de pc waarvanuit je scant? Ik heb nu uit voorzorg de hele zooi aangesloten op mijn desktop en nog geeft hij fouten... Kan je een scandisk doen op een HDD die niet herkent word? Hij is nu aangesloten via USB op mijn desktop...

Voor alle duidelijkheid: de HDD wordt niet herkent bij "deze computer", bij diskmanagement staat ze echter als unallocated, ik kan ze dus niet formatteren/ driveletter toekennen vandaaruit...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan