ROYONIX
Banned
- Lid geworden
- 14 apr 2011
Beste mensen,
Onlangs had ik problemen met mijn mobiel Microsoft Lumia 532, uit onbekende redenen heeft ineens gestopt en vervolgens kon helemaal niet meer aan enz..
met behulp van betreffende recovery tool ik kon in paar tellen mijn toestel terug naar fabriek toestand keren, laatste en nieuwste besturing in mijn toestel terug installeren
enz..enz.. nu is alles in orde ( zoals niets gebeurt dat is ! ) ...
Het gaat om DEZE recovery tool en die versie 3.01. is,
vandaag zomaar klikte ik op deze recovery app. en zag ik dat app. vereist verplichte update ( kijk onder plaatje ! ) onder de versie 3.0.2 ..
Vraag ik me af of deze verplichte update iets met windows 10 te maken heeft ?
(wil namelijk geen sporen van W10 op mijn PC ! ) en of is dat gewoon een vernieuwing van deze app. ?

Zou hierover en/ of, over zoiets plz. iemand iets kunnen weten ?
Onlangs had ik problemen met mijn mobiel Microsoft Lumia 532, uit onbekende redenen heeft ineens gestopt en vervolgens kon helemaal niet meer aan enz..
met behulp van betreffende recovery tool ik kon in paar tellen mijn toestel terug naar fabriek toestand keren, laatste en nieuwste besturing in mijn toestel terug installeren
enz..enz.. nu is alles in orde ( zoals niets gebeurt dat is ! ) ...
Het gaat om DEZE recovery tool en die versie 3.01. is,
vandaag zomaar klikte ik op deze recovery app. en zag ik dat app. vereist verplichte update ( kijk onder plaatje ! ) onder de versie 3.0.2 ..
Vraag ik me af of deze verplichte update iets met windows 10 te maken heeft ?

Zou hierover en/ of, over zoiets plz. iemand iets kunnen weten ?
Laatst bewerkt: