Recovery van besturingssysteem Vista van een ASUS X53K labtop lukt niet.

• Onderwerp starter Onderwerp starter jsm1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jsm1

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2010
Stappenplan:
-Start de computer op druk op F9,
-Kies voor Windows Setup [EMS Enabled]
-Nu kom ik in de ASUS Preload wizard, klik ik next, next, next en finish
-Vervolgens komt er na een tijdje een voortgangsscherm
“Recovery in progress
Please wait….
0%”
-Na een tijdje komt heel groot de melding ERROR in het rood. En links boven staat er “Cannot open WIM file”.

Als ik met Hiren boot CD met mini XP opstart zie ik dat de Recovery disk op de C schijf staat. Deze schijf (C:\) staat ook niet op Hidden. En de Vista OS op de D schijf. Dat klopt natuurlijk niet. Zie bijgevoegd plaatje. Op het tweede plaatje is te zien dat op de recovery schijf wel gegevens staan.

Ik heb al op internet zitten zoeken. Een oplossing is om de C schijf met de recovery gegevens te verwijderen. Dat wil ik niet aangezien ik geen recovery dvd heb. Ik heb alleen de recovery schijf.

Wat zijn nu mijn opties afgezien van een recovery dvd bestellen bij ASUS. Ga er vanuit dat dit kan…

Bijlagen

• 2.JPG
    2.JPG
    91,5 KB · Weergaven: 59
  • 1.JPG
    1.JPG
    63,7 KB · Weergaven: 54
Geen oplossing gevonden. Nadat ik de verborgen partitie op hidden heb gezet kon ik met een retail vista dvd de labtop opnieuw installeren. Waarschijnlijk had ik hem ook wel in zijn geheel kunnen formateren. De legale code van de labtop werd geaccepteerd en na bellen met microsoft kreeg ik hem ook geactiveerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan