Recovery werkt niet (Windows Vista)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raikiri

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2009
Berichten
2
Ik heb een Acer Aspire 5715z en die hebk ik een schone installatie gegeven.
dit lukte niet omdat hij om een of andere reden de licentie code die onder op de laptop staat niet acepterden.(heb een oem cd gebruikt).
nu wil ik hem weer terug recoveren maar als ik op alt f10 druk of alleen f10 krijg ik deze fout melding
"Windows opstartopties bewerken voor: Microsoft Windows Vista

Pad: \Windows\System32\winload.exe

Partitie: 2
Vaste schijf: 21c18c8f

[ /NOEXECUTE=OPTIN
]"

ik heb toen acer opgebelt en die zijden dat het aan de mbr lag en dat je het met Bootrec.exe /FixMbr Commando het kon oplossen.
dus niet
kan iemand mij helpen hoe ik weer mijn laptop kan recoveren

groeten Raikiri
 
probeer het gewoon eens met het command "fix mbr" & daarna ook eens "fix boot"(allemaal zonder aanhalingstekens)

Als dat ook niet lukt en je laptop is nog onder garantie vrees ik dat er iets mis is met je recovery partitie en dat je genoodzaakt zal zijn om hem op te sturen :confused:
 
Fix boot en Fix mbr werkt niet heb ik al geprobeerd.
en het klopt dat de connectie naar de recovery partitie kapot is :(.
marja ik heb het wel opgelost door een wga crack want het blijkt dus zo te zijn dat de licentie die tegenwoordig bij acer onder op de laptop staat niet te activeren valt.
en dat de recovery die activering omzijlt omdat microsoft weet dat die key legaal is.
dus ben ik gaan zoeken naar een wga crack die precies het zelfde doet.
die gebruikt mijn key die blijkbaar ook in de bios staat :S, en activeert hem zonder de activatie stappen en nu is het gelukt.

ik heb nog wel 1 opmerking.
Koop nooit een acer want je krijgt er alleen maar problemen me :S.
btw recovery cd's van acer kosten 60 euro wtf
dat is toch niet normaal
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan