Recovery Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

jwlinde

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jun 2010
Beste mensen,

Aangezien mijn laptop(ACER 5740G) nogal wat ongebruikte programma's en andere dingen bevat wil ik hem opnieuw installeren. Ik heb een half jaar geleden bij aanschaf 3 Recoverydvd'tjes moeten maken. De eerste heb ik in mijn diskdrive gedaan, 'recovery7.exe' opgestart en mijn taalkeuze gemaakt. Vervolgens selecteer ik 'Zet alle instellingen terug naar fabriekswaarden' De computer 'denkt' even na en zegt vervolgens: "Failed to format Disk 0 partition 3.
Ik heb ook al geprobeerd om handmatig via cmd.exe Disk 0, partition 3 te formatteren, maar dat is ook niet gelukt.
Heeft iemand een oplossing?

Groet,
Jan-Willem

Ik weet niet waar jij je image meegemaakt hebt en je schrijft ook niks over je partities. Maar om partities te verwijderen (maar ook aanmaken) kun je bijvoorbeeld acronis disk director gebruiken. Deze kan opstarten vanuit windows en van een opstart disk (waarmee je dus ALL partities kunt verwijderen).

Waarom Acronics Disk Director: Omdat ik dat gewoon een van de vriendelijkste programma's vindt om dit mee te doen. Er zijn genoeg andere programma's maar die vind ik echt het fijnst.

Hoi,

Nee dat klopt. Toen ik mijn laptop kocht moest ik 3 recoverydvd's maken. Geen image dus.
Ik heb nooit iets met m'n partities gedaan, ook niet met mijn C'schijf!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan