Recycler exe (trojan?)

Status
Niet open voor verdere reacties.

dahao2

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2009
Hoi,
Als ik altijd de pc aan doe krijg ik altijd zo'n fout van hn.exe kon een bepaald .tmp niet vinden.
(ik vermoed dat hn.exe ook een virus is.) Laatst met MBAM gescand 14 virussen eraf.. 1 dag daarna volledige scan vond hij niks. Als je op google gaat zoeken naar de naam recycler.exe staat er overal wel virus bij. Ik ben niet zo'n computer expert, alleen hulp zou aangenaam zijn!
Alvast bedankt!:thumb:

Hoi,
Als ik altijd de pc aan doe krijg ik altijd zo'n fout van hn.exe kon een bepaald .tmp niet vinden.
(ik vermoed dat hn.exe ook een virus is.) Laatst met MBAM gescand 14 virussen eraf.. 1 dag daarna volledige scan vond hij niks. Als je op google gaat zoeken naar de naam recycler.exe staat er overal wel virus bij. Ik ben niet zo'n computer expert, alleen hulp zou aangenaam zijn!
Alvast bedankt!:thumb:

Misschien dat deze link helpt

http://forums.cnet.com/5208-6142_102-0.html?threadID=247496

Download anders even SuperAntiSpyware op www.superantispyware.com
En even een complete scan uitvoeren
Voor mij gevoel loopt het programma vast.
De fullscan is klaar, hij is bezig met spul enz te verwijderen maar, het duurt eeuwig.
Daarnaast vind ik nod32 een held en super raar want mijn pc zit vol met 660 Win32/adware.virtumonde.NEO programma. Het stapelt zich maar op en mijn pc is still alive... Nod32 begint een beetje fake te lijken. Object is altijd wel C:\WINDOWS\system32\(naam).ini. Enig idee om de virtumonde melding te laten stoppen? Alvast bedankt!:eek:
EDIT: SUPERantispyware is klaar. 8 tracking cookies. 3.Vundo Variant/Rel 1. Trojan.Agent/Gen-MSFake.
EDIT: Wilde net een spel op de micro SD zetten voor mijn r4. (daar staat op een een of andere manier ook recycler.exe op) L:\ Autorun.inf geblokkeerd. Het gaat om een Win32/Autorun.Agent.JM Worm. Mijn pc begint volgensmy kapot te gaan. Help please!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan