Recyclers

Status
Niet open voor verdere reacties.

DutchKnight

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2003
Ik heb op één van mijn drives een 'verborgen' map recyclers.

Waar kom die vandaan? En hoe ik die weg?

Wie weet dat?

Dutch

Je bedoelt de map Recycler, denk ik. Dat is de prullenbak. Waarom zou je die willen verwijderen?

Zover ik kan nagaan zit ie heel vol. En b.v. bij een virus scan en optimalizeren is het systeem daar heel lang mee bezig. Vandaar dat ik 'm kwijt wil

Dutch

Geplaatst door buffy
Je bedoelt de map Recycler, denk ik. Dat is de prullenbak. Waarom zou je die willen verwijderen?

Geplaatst door DutchKnight
Zover ik kan nagaan zit ie heel vol. En b.v. bij een virus scan en optimalizeren is het systeem daar heel lang mee bezig. Vandaar dat ik 'm kwijt wil

Dutch

Dan hoef je die map toch niet te verwijderen? Gewoon leegmaken lijkt me een stuk logischer.

Ga dus naar je bureaublad, klik daar met rechts op de prullenbak en kies 'prullenbak leegmaken'
Je zou nog kunnen overwegen om de instelling van de prullenbak te wijzigen (kleiner maken), klik daartoe nogmaals met rechts op de prullenbak maar kies dan eigenschappen, je krijgt dan een schuifbalkje te zien waarmee je de grootte, in percentage van je harddisk, kan instellen.

Zie het bericht van maestro12.

Aanvulling: mocht je een product van Norton hebben met prullenbak-bescherming, kies dan na het legen van de prullenbak ook voor "Empty Norton Protected Files". Eventueel kun je vervolgens in de instellingen van dat Norton programma de prullenbakbescherming uitzetten.

Inderdaad hab ik Norton. Wat zijn Norton protected files?

Dutch

Geplaatst door buffy
Zie het bericht van maestro12.

Aanvulling: mocht je een product van Norton hebben met prullenbak-bescherming, kies dan na het legen van de prullenbak ook voor "Empty Norton Protected Files". Eventueel kun je vervolgens in de instellingen van dat Norton programma de prullenbakbescherming uitzetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan