red alert 1 multiplayer werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

bask185

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2009
Ik heb red alert 1 op via the first decade op vista, nou wil ik online en daarvoor moet ik 2 patches installen. de eerste ging goed gewoon bestandje vervangen in de main folder, orginele patch, maar voor de 2e (niet door ea gesupport maar moet wel werken) krijg een klein scherm (DOS achtig) met toegang geweigerd, toen de eerste patch niet goed was gaf hij aan, die en die files niet aanwezig, maar nu patch 1 goed zegt hij dus toegang geweigerd. Ik vermoed dat dit aan vista ligt, aangezien vista soms zelfs toestemming vraagt om toestemming te vragen weet je wel. maar nu krijg ik niet eens een bericht voor toestemming en mn firewall zegt ook niets

In de verkenner een rechtse klik op de patch en dan kiezen voor 'uitvoeren als administrator'?

dat ik daar niet aan dacht, en het werkt ook nog. Ik krijg bij red alert, als ik op internet klik in red alert menu dan krijg ik: een unexpected error has occured bla bla dit had ik ook al voor de patch

ik probeer de westwood chat software te installen, het downloaden is gelukt, maar ik heb winrar en ik kan de bestanden niet openen, ik kan zelfs de readme niet lezen

Das vreemd, het bestand opent hier prima in WinRAR. Probeer het bestand opnieuw te downloaden.

ik heb elders gedownload en nu doet hij het, er zijn alleen een beetje weinig spelers xD

Tsja, het is al een oud spel. Toch mooi dat het gelukt is.

Probeer RA2 maar eens online,.................. spelers genoeg, da's een vaste kern wereldwijd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan