Red Alert 2 over LAN

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nico01

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2005
hallo

ik wou vandaag Red Alert 2 via netwerk spelen maar ik snap niet hoe dit in zijn werk gaat
bij opties staat IPX not availble ofzoiets wat moet ik nu doen?

PC1 WINXP PRO SP2
PC2 WIN2000 PRO SP4

ik heb de laatste patch van red alert 2 geinstalleerd

wie kan mij helpen?

Het ipx protocol installeren in config scherm-> netwerk van beide pc's en zorgen dat je beide pc's kan benaderen.

...........en mocht dat problemen (blijven) opleveren en je hebt ADSL of kabel, dan speel je toch gewoon "online"

Inderdaad via Internet en zelf een game aanmaken met wachtwoord.:)

Waarom zou je via internet spelen als het lokaal kan :p.

Als beiden PC's in Windows al over een goed werkend netwerk berschikken zou het in RA geen probleem moeten zijn.

het is al opgelost
als je bij de LAN verbindingen op eigenschappen drukt kun je protocollen installeren je kiest dan gewoon IPX en dan werkt het wel

bedankt voor jullie hulp:D

Pasja zei:
XP_PC schreef:

Pasja schreef:

ehh, daarom dus.......

Snap ik ;). Maar ik bedoel; het is van de gekken als je wel via internet kan en niet via LAN :p.

Helemaal mee eens, maar omdat computers soms net niet datgene willen doen wat wij graag willen, zou het zo maar kunnen dat dat protocol niet werkend te krijgen is. Dan is het W W W een dankbaar alternatief om hetzelfde resultaat te bereiken.

Laatst bewerkt:
XP_PC zei:
Snap ik ;). Maar ik bedoel; het is van de gekken als je wel via internet kan en niet via LAN :p.

Het internet is toch eigenlijk niets meer dan een uit de kluiten gewassen LAN :)

Ellasar zei:
Het internet is toch eigenlijk niets meer dan een uit de kluiten gewassen LAN :)

True ;).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan