Red alert 2 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

ibl

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2003
Berichten
438
het klinkt meschien stom maar ik ben/was zwaar verslaafd aan Red Alert 2.

maar nu heb ik mijn adsl modem op mijn switch gedaan en die switch staat in verbinding met de pc's in mijn netwerk. Op mijn pc heb ik Zonealarm staan. iedere pc kan nu vrij internetten.. zonder afhankelijk te zijn van een bepaalde pc....een soort router effect :)

alleen als ik nu RA 2 over internet wil spelle staat er status unknow , check your internet connection... ik heb nu dus ook al ipx toegevoegd maar dat help nog niks :( ligt het aan mijn vreemde netwerk config of doet RA 2 het gewoon niet?..

alvast bedankt,
 
zeg kerel....
ik heb nu dus ook al ipx toegevoegd zeg jij net.
hoe heb je dat gedaan dan? want dat is mijn probleem!!
bedankt
 
Geplaatst door Bebetok
zeg kerel....
ik heb nu dus ook al ipx toegevoegd zeg jij net.
hoe heb je dat gedaan dan? want dat is mijn probleem!!
bedankt

ok ik zal het je vertelle maar ik moet eerst de meest gestelde vraag stelle ....

welke windows heb(t) u/jij
 
je moet ingelogd zijn als administrator in windows xp.
hep je een netwerk icoontje op je bureaublad? dan klik je op eigenschappen . nu zie je daar je internet verbinding staan.. bij mij heet ie adsl zo heb ik em genoemd.. maar ik denk dat ie bij u / jou de naam van de netwerkadapter heeft. dan klikt u op het icoontje van de internet verbinding en dan klik u weer op eigenschappen.. nu opend zich een venster .. waar de dingen instaan als :

QoS planner
Tcp/ip
enz...

u moet dan op het knopje instaleren klikken. en dan op protocol drukken en dan op op ipx drukken .. het kan zijn dat ie der niet instaat dan moet u links op de naam microsoft klikken.

heeft u ipx aangklikt? dan klikt u gewoon op ok ... de pc zal de protocol instaleren... en dan doet ie het... u hoefd de pc niet opnieuw op te starten maar ik doe dat dus wel ... ik weet niet wat beter is....

succes !!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan