red alert 2 standaard map

Status
Niet open voor verdere reacties.

snarf312

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2009
ik vraag me af wat de standaard locatie is van de map waar red alert 2 bestanden in staan (heb hem gedownload maar de bestanden werden in de download map gezet) bijv. C:/programfiles/... graag ook submappen met de bestanden die daar in staan vermelden (dat heb ik nodig voor een update waarop mijn trainer werkt)

Laatst bewerkt:
ik vraag me af wat de standaard locatie is van de map waar red alert 2 bestanden in staan (heb hem gedownload maar de bestanden werden in de download map gezet) bijv. C:/programfiles/... graag ook submappen met de bestanden die daar in staan vermelden (dat heb ik nodig voor een update waarop mijn trainer werkt)

[Offtopic]

Vraagje aan jou:

Red Alert 2 is simpel.. Waarom een Trainer? :rolleyes:

[/ Offtopic]

Laatst bewerkt:
hoe bedoel je met zoeken naar westwood en trouwens ik heb die mappen ook nodig voor een patch (1.006)

dat is het probleem niet ik moet doe hele map westwood nog maken daarvan wil ik graage alle mappen en submapen weten

ik weet waar de bestanden staan!! ik moet alleen weten in welke mappen het spel normaal wordt geinstaleerd

Waar de gebruiker ze wil hebben, dat bepaalt de gebruiker tijdens de installatie. Geef je zelf geen doel op, dan is de standaard lokatie Westwood, maar dat schreef ik al.

ik had een wat vage installatie en ik wil gewoon weten waar dat spel normaal wordt geinstaleerd bijv: westwood/ra2/... (de submappen)

Aangezien het een relatief oude game is die weinigen nog maar geinstalleerd hebben staan is het misschien een idee om bij jezelf RA 2 te verwijderen en opnieuw te installeren volgens de standaarden.... den weet je iig de standaard mappen inclusief alle submappen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan