Red Alert 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

dude90

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2003
Hallo,

Ik heb Red Alert 2. Maar altijd als ik een missie wil opstarten verschijnt er de volgende melding: 'Red Alert 2 has encountered an internal error and is unabled to continue normally'. En dan stopt het spel. Wie kan mij helpen?

dude90

Heb je het spel origineel in de winkel gekocht?
Of is die gebrand?

Ik heb het spel met mijn verjaardag gekregen. En ik weet niet of het gebrand of gekocht is.

Ik heb twee cd's ( disk 1 en 2) met gekleurde hoesjes en het serienummer staat er ook op.

alvast bedankt

dude90

Heb je de instellingen ook goed staan in het spel, want als je een te hoge resulutie hebt ingesteld gaat het fout.

Ja de instellingen staan goed want ik heb een halfjaar geen problemen ermee gehad. Maar sinds ongeveer drie weken geleden verschijnt steeds die melding...

en je bent niet voor de verleiding gezwicht om een trainer te downloaden en te installeren?

Trainers en cheats veroorzaken voor 100% dit soort foutmeldingen in RA2.

je antwoord betekent denk ik al "Nee".

Voor RA2 zijn, met name op een Duitse site, zogenaamde trainers te vinden die je installeert en die vervolgens tijdens het spel geactiveerd worden middels een toetscombinatie. Zo'n trainer zorgt dan bijvoorbeeld voor onbeperkt geld, een compleet veldoverzicht etc. etc.

Enigste probleem is (en dat weten de meesten niet) dat RA2 eigenlijk niet met trainers gespeeld kan worden, het levert foutmeldingen op zoals jou is overkomen. (Vandaar mijn vraag.........)

:D Hij doet het weer! Ik heb hem opnieuw geinstalleerd en nu doet hij het weer! Bedankt voor de hulp en moeite.

dude90 :thumb:

haha ik zie dat er dus nog meer mensen zijn die dit spel nog steeds spelen.

Iamand een idee hoe ik dit spel stabiel onder windows xp home kan laten draaien? met compatibiliteits modus krijg ik niet veel verbetering

Geplaatst door gast0225
je antwoord betekent denk ik al "Nee".

Voor RA2 zijn, met name op een Duitse site, zogenaamde trainers te vinden die je installeert en die vervolgens tijdens het spel geactiveerd worden middels een toetscombinatie. Zo'n trainer zorgt dan bijvoorbeeld voor onbeperkt geld, een compleet veldoverzicht etc. etc.

Enigste probleem is (en dat weten de meesten niet) dat RA2 eigenlijk niet met trainers gespeeld kan worden, het levert foutmeldingen op zoals jou is overkomen. (Vandaar mijn vraag.........)
ik heb wel een soort van trainer / cheater, die werkt wel :D ;)

ja, dat zal best en vervolgens krijgen de andere spelers (online) een boodschap in de geest van "internal error" en "RA2 can not function properly o.i.d."

De "grap" is dat de mensen de trainers veelal gaan gebruiken als ze in "nood" komen en dreigen te verliezen. Het spel is dan vaak al even aan de gang. De andere spelers raken vervolgens zwaar gefrustreerd omdat door het aanslaan van de toetscombinatie om de trainer te activeren, RA2 in 99% van de gevallen "vast loopt".

Maar ik begrijp dat iedereen die trainers gebruikt zodanig weinig vertrouwen in zijn eigen RA2 speelkunsten heeft, dat hij / zij gebruik moet maken van cheats in online games? ;) ;) ;) :D

Grappig ! :D

Geplaatst door Charley
haha ik zie dat er dus nog meer mensen zijn die dit spel nog steeds spelen.

Iamand een idee hoe ik dit spel stabiel onder windows xp home kan laten draaien? met compatibiliteits modus krijg ik niet veel verbetering

Draait hier zonder enig probleem onder XP, nog nooit troubles mee gehad.

Geplaatst door XP_PC
Alllen onder 2k wat probleempjes :).
Welke probleempjes?
Ik heb hem hier al heel lang zonder problemen op w2k draaien.:)

Update's ophalen, wil niet verbinden. Soms laadt 'ie niet goed. Blijft het scherm hangen. Dat soort kleine dingen :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan