red alert 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

janto10

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
hoi wie weet een cheat of tip om die nucleare missiles te voorkomen

Als je de "superweapons" uitzet krijg je die missiles toch niet meer.

Als je wilt kan je Red Alert 2 nog "modden".
Kijk dan ff in deze topic voor nieuwe maps en mods;
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=91651&highlight=red+alert
De mod (Moomans rules)die in het antwoord van 00Hunter00 staat gebruik ik zelf.
Moomans rules, geeft de voertuigen en gebouwen vrij die wel al in het spel zitten maar niet geactiveerd zijn.:)

Laatst bewerkt:
janto10,

1e mogelijkheid: superweapons uitzetten.

2e mogelijkheid: zorgen dat jij eerst het superweapen hebt en dan de basis van de vijand mollen.

3e mogelijkheid: een leger tanks/ mannetjes maken en dan de silo van de raket mollen.

Hopelijk ben je hiermee geholpen.

red alert

zo ver kom ik niet:(:( ik moet eerst een basis opzetten en daarna zon nucleare ding bouwen en voordat allemaal gedaan is beginnen hun al met nucleare missiles trouwens wat is iron storm heb het spel sinds gister dus wie me een beetje zou willen helpen..

Ik heb het spel al jaaaaren ( overdreven) dus ik wil wel helpen. :)

wat is iron storm
Volgens mij bedoel je weather storm. De weather storm is een groep wolken die bliksemstralen doet afvuren op een door jou geslecteerd doel.

Doe de eerste mogelijkheid eens.

nou

heb ik gedaan.....maare.. zijn er ook mods voor stealth ofzow

Mwhoah super wapens voorkom je niet zo snel. Je kunt beter je gebouwen heel ver uit mekaar zetten en zorgen dat je units nooit bij je baracks ofzo staan (die valen ze meestal aan). Een kamp van 1/3 of zelfs de helft van de map is voor mij nie echt ongewoon. Verder zou je kunnen proberen een paar units in een vliegtuig te doen dat vliegtuig (met waypoints) langs de verdedeging te leiden en die units dat gebouw te laten mollen.

Anyway dude90 als ik mijn redalert cd weer heb wil ik wel eens kijken hoe goed je bent :D

Starcraft > 3/4 van de map
Red alert 1 > hele map
Empire earth > 1(soms 2)/4 van de map
Age of empires/Kings > 2/4 van de map
(na 10 minuten spellen op easy/normal)

oky thxx

maare crash heb je msn ? kunnen we daar verder......

maar kan je ook op andere plaatsen bouwen

Greetz

Laatst bewerkt:
Re: oky thxx

Geplaatst door janto10
maar kan je ook op andere plaatsen bouwen
Hoe bedoel je op andere plaatsen bouwen?
Je kan nieuwe mappen downloaden als je dat bedoeld.

(ja, ik heb msn)

Als je ècht alles weil veranderen, download dan een 'rules of engagement' file voor RA2. Dan kun je met de hand voor alle units en gebouwen alle eigenschappen bepalen. (voor RA1 was er nog een programma om dat een beetje gebruiksvriendelijk te maken, nl Red Alchemist, maar ik geloof niet dat dat programma ook voor RA2 geschikt is)

Klinkt leuk Meelman, kan ik dat vinden op de Red Alert 2 site?

Geplaatst door crash
Thank you.:D
Er zijn trouwens voor alle strategiespellen uit de westwood tent dit soort files (C&C, Tiberian sun, Dune)

Der was een veel betere mod dan die van moonman. Je kon ook de resolutie flink opvoeren en der waren veel meer units als in de moonman mod. Der was ook zo'n eentje voor C&c general ze stonden opdezelfde site alleen weet ik de naam niet meer.

IK mag hier niet zeggen hoe die mod ongeveer heet aangezien hij volgens mij nogal op een ''bepaalde'' warez site :D

Mischien dat iemand de naam kan herinderen?

Geplaatst door Dolfhin
IK mag hier niet zeggen hoe die mod ongeveer heet aangezien hij volgens mij nogal op een ''bepaalde'' warez site :D

Mischien dat iemand de naam kan herinderen?

Tja de huisregels he? :p

Ik weet de naam ook niet. Ik weet nu alleen die van meelman. :)

Geplaatst door Dolfhin
Der was een veel betere mod dan die van moonman. Je kon ook de resolutie flink opvoeren en der waren veel meer units als in de moonman mod.
meelman :D
Maar de resolutie verhogen kan met deze ook. En ik snap niet helemaal hoe er 'meer units' kunnen zijn, omdat in deze mod alle units zitten. Zitten er bij die andere extra units ofzo? Zoiets?[

Der was ook zo'n eentje voor C&c general ze stonden opdezelfde site alleen weet ik de naam niet meer.
zoals ik al zei, voor alle westwood games zijn deze files te krijgen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan