red alert 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Meelman,

'Zoiets' doet het niet. Of ligt die site eruit?

Geplaatst door meelman

meelman :D
Maar de resolutie verhogen kan met deze ook. En ik snap niet helemaal hoe er 'meer units' kunnen zijn, omdat in deze mod alle units zitten. Zitten er bij die andere extra units ofzo? Zoiets?[

zoals ik al zei, voor alle westwood games zijn deze files te krijgen.

Noppez die niet. Damm waarom hebben ze ook een warez site met bijna dezelfde naam.

Het klonk als
dredskwerus (uitspreken dan weet je wel waarom ik de naam niet goedgespeld hier neer zet :))

Het was een top mod met een hele **** load aan nieuwe units een aantal hele leuke ook een aanal super wapens en zo :D Kortom een top mod jammer dat ik de naam kwijt ben . Red Alert 2 was op 1280 x 768 prachtig en je had een enorm voordeel als je online speelde (je zag meer van het speelveld, je kon meer units tegelijk selecteren)

:8-0: Wauw zoals ik dit lees is ie zeker top. Jammer dat je de naam kwijtbent. :(

@ meelman, Ik ben die van jou aan het uitproberen. :thumb:

Hmm.
Deezire heb ik er juist afgehaald, omdat ik het niks vond.:rolleyes:
Nog maar eens naar kijken dus.:)

ik zie dat jullie het over ra2 mods hebben, en dan moet je zeker eens Eagle red proberen voor ra2 dat is pas een goede mod (de site weet ik niet precies meer, maar met een beetje creatief googlen kom je er ook wel). En kijk ook eens op www.planetcnc.com, staan ook veel goede dingen op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan