red alert 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

janto10

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
hoi ik heb red alert 2 maar krijg de money cheat niet werkend :S ik heb version 1.001 en heb op ut net gezocht en daar had je een trainer en daar stond
Supported game versions: 1.00, 1.001 dus hij zou moeten werken ?

Is er wel een cheat voor Red Alert 2?
Zover ik weet, ben ik die nog niet tegen gekomen.:confused:

yupz

zeker zijn die er btw GAME.EXE doet ut nie als ik op ra 2 klik wel is een gedownde versie maar werkt wel alleen die cheats ???

Re: yupz

Geplaatst door janto10
zeker zijn die er btw GAME.EXE doet ut nie als ik op ra 2 klik wel is een gedownde versie maar werkt wel alleen die cheats ???
Iets meer leestekens zou welkom zijn.;)

Ik heb RA2 al heel lang orgineel, maar ben er nog geen cheats voor tegengekomen, wel uitgespeeld.:)
Alleen Mods waar ik vanaf weet.
Heb je mischien een link?

wat je ook kan doen, is de rules.ini extracten en die aanpassen (zoek via google maar op rulesextractor) in de rules.ini kan je zo'n beetje alles aanpassen wat je maar wilt....

succes

Element999

money cheat

maar zoek een money cheat die werkt op 1.001 heb der een paar die supporten 1.001 maar werken niet :S

Ik weet vrij zeker dat er voor RA2 geen cheat bestaat. Wel zijn er trainers die je misschien op megagames.com of gamecopyworld.com vind. Overigens zijn leestekens geen overbodige luxe met de woorden combinatie die jij gebruikt

lolz

yup ,ik bedoel trainers, ja klopt zijn ook geen cheats , maar vindt ut wel vaag why die nie wil werken die tainer

In de tijd dat je naar die trainer was aan het zoeken, had je ook het spel kunnen uitspelen :D

money trainer

maar snap niet dat een trainer die op 1.001 werkt, niet werkt ik use 1.001 en trainer support 1.001 oh ja ik use wink2k, maar zou het niet kunnen komen doordat game.exe nie werkt ? ra2.exe werkt wel

Geplaatst door masterprut
Ik weet vrij zeker dat er voor RA2 geen cheat bestaat.
Hier was ik ook al vrij zeker van.
Ik weet wel dat je RA2 wel totaal kan modden.
Hierdoor krijg je meer geld in het begin en extra voertuigen en gebouwen worden vrij gegeven.

Bij mijn weten start je Ra2 alleen maar op via Ra2.exe en niet via Game.exe.

:)

dan weet ik alvast dat, dat (probleem) het niet kan, zijn toch vaag why die trainer niet werkt op 1.001 terwijl ie wel versie 1.001 support

Laatst bewerkt:
Re: :)

Geplaatst door janto10
dat pob niet kan,
pob????:confused:
Sorry hoor, maar ik kan er af en toe niet wijs uit worden.:rolleyes:

Gebruik, zoals eerder is aangegeven eens leestekens.
(punten, komma's, hoofdletters enz..)

Volgens mij kun je idd met een HEX editor save games aanpassen.

:)

Hoezo ?, ik vindt het vaag waarom die trainer niet werkt
Moet toch een oplossing voor te vinden zijn ?.

mods

heb je misschien eens site met mods, deezire heb ik es gebrobeerd maar :( kreeg general error

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan