red faction 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rol@nd4u

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2001
Iedere keer als ik red faction 2 wil starten krijg ik een zwart scherm. De enige manier is om met ctrl alt del de taak te eindigen.

Ik heb een pentium 4 met een 2 gig procesor en een gforce4 TI 4200 met de nieuwste drivers en directx 8.1

kan iemand mij alsjeblieft helpen?

Geplaatst door Rol@nd4u
Iedere keer als ik red faction 2 wil starten krijg ik een zwart scherm. De enige manier is om met ctrl alt del de taak te eindigen.

Ik heb een pentium 4 met een 2 gig procesor en een gforce4 TI 4200 met de nieuwste drivers en directx 8.1

kan iemand mij alsjeblieft helpen?

als het een gebrande versie is kan ie verkeerd gebrand zijn.

Het is geen gebrande versie het is een orginele versie.
Kan het liggen aan directx? Heb meer problemen met spellen en ik heb ergens gehoord dat directx soms voor problemen kan zorgen.

Geplaatst door Rol@nd4u
Het is geen gebrande versie het is een orginele versie.
Kan het liggen aan directx? Heb meer problemen met spellen en ik heb ergens gehoord dat directx soms voor problemen kan zorgen.

download anders 9.0 even @ www.download.com

Als je een minder snelle verbinding hebt word het een probleempje...

WindowsXP al up to date?

Ga es naar Start-Uitvoeren en typ daar dxdiag in. ga vervolgens naar tabblad Beeldscherm. Maak hier ff een screenshot van (ALT+PrintScreen, plakken in Paint en opslaan als JPG-formaat) en post die hier.

Welke driver-versie voor je videokaart gebruik je?

Ik gebruik geen windows xp maar windows 98 en ik heb de nieuwste updates geinstalleerd.
De bios versie van mijn gforce is 4.25.00.30
mijn directx versie is 9.0 voor het spel heb je minimaal 8.1 nodig dus dat moet volgens mij voldoende zijn.

Bijlagen

• directx1.jpg
    directx1.jpg
    75,8 KB · Weergaven: 57
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Rol@nd4u
Ik gebruik geen windows xp maar windows 98 en ik heb de nieuwste updates geinstalleerd.
De bios versie van mijn gforce is 4.25.00.30
mijn directx versie is 9.0 voor het spel heb je minimaal 8.1 nodig dus dat moet volgens mij voldoende zijn.

Ik wou graag tabblad Beeldscherm even zien. Zou je hier nog ff een screen van kunnen maken en hier posten? Dit even voor de zekerheid.

Je kan em bij je vorige vraag uploaden. De oude haal je weg en daarvoor komt dus de nieuwe screen.

Ik krijg ook foutmeldingen als ik direct3d test kan daar de fout mischien bij liggen?

Laatst bewerkt:
Kleurdiepte op 32bit zetten. Ik zie dat je em op 16bit hebt staan nu.

En je plaatje kan je niet linken vanaf je c-schijf.

het wekt op 32-bit en op 16-bit niet. IKk heb gehoord dat het aan m'n direct3d kan liggen. Weet iemand heer meer over en wat ik er aan kan doen?

Hier:

attachment.php

Bijlagen

• directx1.jpg
    directx1.jpg
    88,8 KB · Weergaven: 101
Ik heb het op 32-bit geprobeerd maar krijg nog steeds het zelfde probleem.

Heb de driver gedownload en het werkt. Toch wel vreemd ik hed de nieuwste driver je zou toch zeggen dat die zou moeten werken.

In ieder geval bedankt voor de hulp.

Ik ken het spel niet, maar draait hij wel op windows 98?
Kijk ff op de minimale systeemeisen achter op de hoes!

Greetzzzzzzzz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan