red faction online game starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

JPeetje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 nov 2002
hiyas,

ik speel vrij vaak red faction online en dan doe ik heel vaak mee met andere servers, maar wat me nog nooit gelukt is zelf een game starten
ik heb het ook al aan enkele op RF zelf gevraagd, maar die zeggen precies hetzelfde als wat ik ook doe.
ik heb ooit eens 2 pc's hier thuis RF geinstalleerd en toen gekeken, maar hij kwam niet in de lijst te staan
weet iemand hoe ik wel een game kan starten ?
alvast bedankt

je kan op 2 manieren een spel starten zoals je zegt.

1 je klikt op create game klikt de levels aan die je wilt en start.

2 je kan als je thuis meerdere pc's hebt (zelf 3)een lan server maken dan vink je het lan vakje aan en zal je dus alleen de lanserver zien staan.
let wel als je met een 2de pc op je on-line game wilt komen zal dit helaas niet gaan.

1) ja dat weet ik
2) wist ik ook :)
wat je ook nog kan doen is een dedicated server maken en dan meedoen, maar ik bedoel echt gewoon met mijn eigen pc een game maken
en ik heb al vaak zat op 'create game' geklikt, maar niemand schijnt mee te doen
als ik dan ff naar een andere pc bij mij thuis ga, dan start ik het spel daar op en dan zie ik mijn server niet in de lijst van servers staan :confused:
iemand een id ?

effe.

Zet wel je DEDICATED op INTERNET. ik zet de woorden effe met hoofdletters want hiero in spanje heb je wel hele gekke toetsenboorden.:cool:

nog ff voor de duidelijkheid :D
- ik wil niet in LAN spelen
- ik wil niet een dedicated server maken
wat ik wil, is gewoon met het spel een eigen server maken ;)

kep 2 firewalls...1 softwarematig en 1 in mijn router...
als ik online ga spelen, is de softwarematige altijd uit...en dan kan ik prima online spelen...het lijkt me stug dat ik dan ook nog de hardwarematige uit moet zetten ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan