Hallo, ik zal zo duidelijk mogelijk mijn probleem uitleggen:
Rond de kerstdagen was mijn laptop geïnfecteerd met Privacy Center, deze is door medewerkers van Norton verwijderd (ik draai op Norton 360). Helaas bleek er een redirect in het systeem te zitten, welke niet opgelost kon worden door hun.
Dit is het probleem: via een zoekmachine (Google / Yahoo) krijg ik searchresults, maar wanneer ik hier een link aanklik word ik doorgelinkt naar een andere site dan ik wens te bezoeken, een nieuwe soort zoekpagina (Searchmirror), ook searchwebdirect en c.ppcxml.net.
Mijn standaard browser is Firefox, maar ook IE geeft hetzelfde probleem.
Nu ben ik sindsdien bezig het probleem zelf op te lossen, door forums te bezoeken.
Ik heb met een aantal programma's geprobeerd het probleem te verhelpen, tevergeefs...
hieronder een opsomming:
Dr.Web
Superantispyware
Hijackthislog's
Malwarebyte's Antimalware
Erunt
Gmer
Kaspersky onlinescanner heeft niets gevonden
Ik draai zelf op Norton 360, scans zijn schoon.
Is er iemand die mij een tip kan geven?
ik heb allerlei scanlogs achter de hand....
Ik heb inmiddels in Firefox een add-on uitgeschakeld, en de redirects blijven uit. Het betreft XUL cache 1.0.
Alvast bedankt!!!
Rond de kerstdagen was mijn laptop geïnfecteerd met Privacy Center, deze is door medewerkers van Norton verwijderd (ik draai op Norton 360). Helaas bleek er een redirect in het systeem te zitten, welke niet opgelost kon worden door hun.
Dit is het probleem: via een zoekmachine (Google / Yahoo) krijg ik searchresults, maar wanneer ik hier een link aanklik word ik doorgelinkt naar een andere site dan ik wens te bezoeken, een nieuwe soort zoekpagina (Searchmirror), ook searchwebdirect en c.ppcxml.net.
Mijn standaard browser is Firefox, maar ook IE geeft hetzelfde probleem.
Nu ben ik sindsdien bezig het probleem zelf op te lossen, door forums te bezoeken.
Ik heb met een aantal programma's geprobeerd het probleem te verhelpen, tevergeefs...
hieronder een opsomming:
Dr.Web
Superantispyware
Hijackthislog's
Malwarebyte's Antimalware
Erunt
Gmer
Kaspersky onlinescanner heeft niets gevonden
Ik draai zelf op Norton 360, scans zijn schoon.
Is er iemand die mij een tip kan geven?
ik heb allerlei scanlogs achter de hand....
Ik heb inmiddels in Firefox een add-on uitgeschakeld, en de redirects blijven uit. Het betreft XUL cache 1.0.
Alvast bedankt!!!