Redirect werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroen Kampioen

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2003
Beste computerliefhebbers,

ik ben met een website die ik momenteel beheer onder mijn Wanadoo-adres. Omdat zo'n Wanadoo-adres natuurlijk erg lang is en het om een website van een team handelt ben ik op zoek gegaan naar een korter adres, zodat we in eventuele persberichten en naar onze sponsors wat gemakkelijker naamsbekendheid kunnen creëren.

Zodoende kwam ik terecht bij onze hoofdsponsor, die een eigen website heeft. Ik heb hem gevraagd of ik zijn website mocht gebruiken om een redirect te plaatsen naar mijn Wanadoo-site. Als mensen dan www.bedrijf.nl/redirect intypen komen ze op mijn website terecht.

Ik heb daarom via een FTP-programma van de website van onze sponsor een mapje aangemaakt en daarin een 'index.html' bestand geplaatst, zodat de redirect in principe direct zou moeten werken. Echter, de redirect werkt niet. Dat ligt niet aan de code, want ik heb de redirect ook al elders getest en daar werkt hij wel!

Hoop dat jullie mijn probleem begrijpen en me uit de brand kunnen helpen!

Groeten,
Jeroen.

Geplaatst door Jeroen Kampioen
Lang verhaal wat niet noodzakelijk is om helemaal te quoten

linkje?

Laatst bewerkt door een moderator:
Staat in de beveiligingsinstellingen van Internet Explorer META REFRESH toestaan misschien uitgeschakeld?
Probeer het dan nog eens na dat ingeschakeld te hebben.

Guus.

Laatst bewerkt:
Heb zelf geen directe toegang tot het FTP-gebeuren van onze sponsor, zal na de kerst even contact met hen opnemen zodat ze het mapje nogmaals aanmaken en dan even linkjes plaatsen.

Jeroen

Het duurde even, maar de link is inmiddels geplaatst.

Het gaat om een redirect van www.taxibakker.nl/runners. In het mapje 'runners' staat een bestand 'index.html' dat als redirect zou moeten werken naar een Wanadoo-homepage. Deze redirect werkt echter niet (zie ook bovenstaande).

Wie kan mij helpen?

Jeroen

ik wil je welhelpen alleen volgens mij is er iets niet ok want hij vindt sowieso geen bestand en ook geen index bestand
geef de exacte naam eens van dat bestand

De exacte naam van het bestand is 'index.html' en het staat in het mapje runners. Ik begrijp ook totaal niet waarom de browser hem niet gewoon vind, op de één of andere manier lijkt hij helemaal niet op de server te staan ofzo!

Jeroen

Geplaatst door Jeroen Kampioen
De exacte naam van het bestand is 'index.html' en het staat in het mapje runners. Ik begrijp ook totaal niet waarom de browser hem niet gewoon vind, op de één of andere manier lijkt hij helemaal niet op de server te staan ofzo!

Jeroen

ja dat kan jij alleen zien!
maak anders eens een screen van je ftp progje met de directory waar ie staat open

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan