redirecting

Status
Niet open voor verdere reacties.

sgrav000

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Ik heb een probleem dat ontstaat bij redirecting. Ik wil namelijk op de homepage waar de redirecting url aan gekoppeld is keywords en een omschrijving plaatsen. Echter, bij het openen van de homepage verschijnt niet de oorspronkelijke url naar mijn homepageruimte maar de redirecting url. In de bron staat niets over de homepage maar de bron is gekoppeld aan die redirecting url. Dus geen keywords en omschrijving. Dat geldt voor alle pages van de website: alleen de redirecting url en de daaraan gekoppelde bron wordt getoond. Dus daardoor kan de doelgroep niet bereikt worden. Bij 2 andere websites die ik gemaakt heb, beiden met een redirecting url verkregen van een andere firma, speelt dit probleem niet.Ik ben bang dat dit het aan het procédé van de redirecting firma ligt. Wat denken jullie? Weten jullie een oplossing?

sgrav000

Als je inlogt om de details van jezelf te veranderen bij die firma van die redirecting url, kan je daar in de opties niet "cloaking" aan en afvinken?
Dat zou de oplossing kunnen zijn.
Cloaking wil zeggen dat de uiteindelijk getoonde url binnen de ingegeven url wordt weergegeven.
Anders kan je een "framebuster" (klein javascriptje, of met php) invoegen in de head van je uiteindelijke homepage.

Greetz : Jer:cool:en.

Dank JeroenE voor jouw reactie.

Ik zal bij de firma van de redirecting navragen hoe het daar zit.

Zou je me willen vertellen welk scriptje (framebuster) ik eventueel moet invoegen in de head afhankelijk van wat er bij de firma mogelijk is? Ik heb gezocht maar weet niet wat ik moet vinden.

sgrav000

Zal even moeten zoeken, gebruik da blijkbaar nie meer op mijn site.:eek:

Greetz : Jer:cool:en.

klopt dit?

Het bedrijf dat de redirecting verzorgt schrijft mij dit:

Forwarden of redirecten naar een url is exact hetzelfde!

Je kan wel een A record naar een ip verwijzen (redirecten, forwarden). Dan kan je wel met de keywords aan de slag.

Met deze situatie kunt u dus niet op de beste manier Google beinvloeden daarvoor is een ip verwijzing, hosting of nameserverwijziging nodig.

Klopt dit? En wat betekenen de woorden A record, ip verwijzing of nameserververwijzing?
Zijn die toepasbaar op de situatie van iemand die een eenvoudige website maakt zonder dns?

sgrav000

Het enige dat ik kon doen is een beperkt hostcontract nemen bij een hostingbedrijf.
Nu werkt het.

sgrav000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan