Reeks Comboboxen kopieren naar ander bestand Comboboxen nummers blijven identiek.

Status
Niet open voor verdere reacties.

markwat

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2011
Reeks Comboboxen kopiëren naar ander bestand ComboBoxen nummers blijven identiek.

Zelf denk ik dat ik hem bijna heb maarrrrrr.....
het bestand opent, alleen gaat hij niet verder met kopiëren lijkt het..

Code:
Private Sub CommandButton3_Click()
Dim area As Range
Workbooks.Open ("C:\Dropbox\documenten\offerte sjabloon 1_1.xlsm") 'map die wordt geopend' 
  For i = 1 To 91
    Sheets("Sheet").OLEObjects("ComboBox" & i).Object.List = ([B]hier begint het probleem[/B]).Sheets("InvoerSheet").OLEObjects("ComboBox" & i).Object.List  'alle boxen moeten gekopieerd worden naar de zelfde boxen als waar ze uitkwamen in het nieuwe bestand'
  Next i
  For Each area In ThisWorkbook.Sheets("invoersheet").Range("G17:G21,H18:H20,H36:H39,H41:H110,I14").Areas     [I]'dit zijn de overige cellen die het volgens mij doen'[/I]
       ActiveWorkbook.Sheets("InvoerSheet").Range(area.Address) = area.Value
 Next area
End Sub

Laatst bewerkt:
Dan moeten de comboboxen van het te openen wel gevuld zijn.
Bv. met het workbook.open(), anders zijn deze gewoon leeg.

Beste Harry,
dank voor de reactie.
sommige zijn wel dan gevuld en sommige niet maar ik vroeg mij af of de naam goed is.

Als sommigen niet gevuld zijn heeft het geen 'List' en krijg je een foutmelding.

Het gaat alleen om de inhoud wat er in staat wat gekopieerd moet worden, sommige zijn met tekst en de ander is leeg.
Heeft u een suggestie? :)

Vul de comboboxen tijdens het openen van de te openen bestand.
Dus: als je bestand(x) opent, zet je in Thisworkbook.open van bestand(x) een code om de lege te vullen.
Daarna wordt ook de combobox van bestand(y) waarmee je bestand(x) opent gevuld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan