• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Reeks doortrekken in niet aangrenzende cellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcovanderh

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2012
Goedemorgen,

Ik heb een excel bestand waarbij op blad 1 gegevens moeten komen uit blad 2. Nu kan ik dat natuurlijk met ='Blad2'!A2
Normaal gesproken kun je de aangrenzende cellen de gegevens doortrekken door rechts onder in de cel te klikken en dan of horizontaal of verticaal te slepen. Nu wil ik het echter bij niet aangrenzende cellen. Dus doortrekken is niet mogelijk.

Kan ik het niet op 1 of andere manier doen door de cellen waarin de gegevens moeten komen te selecteren?

Voorbeeld bijgevoegd in bijlage.

MarcoBekijk bijlage Voorbeeld reeks.xlsx

Bijvoorbeeld zoals in bijlage.

Bekijk bijlage 252473

Je moet het voorbeeld uiteraard wel nog even aanpassen op je eigen sheet.

Beste Alex (dit verzoek heeft niets met bovenstaande vraag te maken)

Zou jij voor mij eens willen kijken bij mijn vraag Registreren en Factureren In het verleden heb je mij ook perfect geholpen met die tijdscode.... echter nu loop ik weer vast

Alvast heel hartelijk dank Alex

Als het niets met de vraag te maken heeft hoort het hier ook niet thuis...

Ik heb je eerdere vraag even bekeken en gezien dat zich al meerdere experts zich hiermee bezig hebben gehouden. Denk niet dat ik nog wat toe kan voegen eerlijk gezegd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan