• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Reeks doorvoeren van verschillende werkbladen EN van verschillende cellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skytiger

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2010
EDITED: Reeks doorvoeren van verschillende werkbladen EN van verschillende cellen

Beste allemaal,

Wie-o-wie kan mij helpen met het doorvoeren van een bepaalde reeks en het highlighten van bepaalde kolommen.
Ik ben bezig met het opzetten van iets.

Op verzoek van AlexCEL plaats ik hier dan een voorbeeldbestand.
Ik ben zoekende naar de volgende oplossing(en).

• Uitdaging 1
    Allereerst wil ik de reeks in kolom F doorvoeren naar beneden: Player->Player (2)->Player (3) tot Player (100) of meer etc. etc.
    Hoe krijg ik dit voor elkaar?

• Uitdaging 2
    Zoals jullie in het bestand kunnen zien wil ik op het "Hoofdblad" alle antwoorden hebben van 1 bepaalde dag.

Nu is Dag 1 - 1 januari Amsterdam in blauw 'highlighted'.
    De bedoeling is dat ik in de kolommen G3, H3, I3, J3, K3 van alle Players de antwoorden krijg die zij in Amsterdam hebben gegeven.
    Ik wil dus ook hier een reeks doorvoeren. Kolom G3 Player->Player (2)->Player (3) doortrekken, waarbij de 'Player' dus correspondeert met het werkblad van Player etc. etc.

Dit moet dus ook voor de kolommen H3, I3, J3, en K3 gebeuren.

• Uitdaging 3
    Op het moment dat ik op de link in kolom D (locatie) klik moet Excel dus in 1x aangeven wat de antwoorden van alle Player zijn van de betreffende locatie.
    Nu staat de sheet op Dag 1 - 1 januari Amsterdam, wanneer ik op Dag 12 - 17 april Duisburg klik, moet Excel kolommen B, C, D, en E net als bij Amsterdam blauw highlighten. Amsterdam moet dan terug naar opmaak als die van Dag 3 - 14 januari Zandvoort.
    Hoe krijg ik die hyperlinken zo bewerkt dat als bovenstaande beschreven weergegeven wordt?

Ik hoop dat jullie mij begrijpen en willen/kunnen helpen.

Grtzz
Skytiger

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Dit is een van de langste vragen die ik ben tegengekomen hier :)

Het topic is 100x bekeken en er is nog geen reactie, dat wil voor mij zeggen dat het afschrikt.

Advies: plaats toch een (Excel) voorbeeldbestand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan