referentie lijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

referentie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jun 2015
hallo,

ik moet een referentielijst maken op word.
dus ik heb gewoon zelf tekstblokken getekend via word en daarna heb ik de tekst plus foto's erin geplakt.
het zijn allemaal aparte vlakken die ook apart versteld kunnen worden.
nu heb ik na veel moeite eindelijk de lijnen allemaal op de zelfde breedte kunnen krijgen.
maar nu is het probleem dat als ik bovenaan de pagina (het zijn 3 paginas in totaal) op enter druk
gaan de vlakken in elkaar zitten.
heeft iemand enig idee hoe ik dit kan stoppen dat ze allemaal netjes onder elkaar blijven staan?
ik kan ze niet op de achtergrond zetten of wat dan ook.

cheers

Welkom op Helpmij.nl :thumb:

Misschien kun je een screenshot van het probleem maken, en die in de topic zetten? Druk onderaan je vraag op 'Bericht aanpassen' en druk bovenaan de editor die verschijnt op het plaatje met de boom. Upload je screenshot en selecteer 'Bestanden uploaden'.

Vervolgens is het voor ons ook makkelijk als je even het bestand waar het om gaat, of als het vertrouwelijke informatie bevat een soort 'voorbeeld bestand' bij te voegen. Dit doe je door eerst onderaan de editor op 'Ga geavanceerd' te klikken, en daarna bovenin de editor op het paperclipje. Upload hier het .doc of .docx bestand, en wij kunnen kijken wat we voor je kunnen doen.

Enne... je moet het zelf weten hoor, maar waarom een gebruikersnaam die slaat op de vraag? Bij je volgende vraag staat 'ie er weer hè... :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan