referenties opgeven??

Status
Niet open voor verdere reacties.

meijsert

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 feb 2010
hey hey,

ik ben nieuw hier op het forum en zit met een probleem.Ik zal het zo duidelijk mogelijk proberen te formuleren,mocht je meefr informatie willen weten hoor ik het graag.

Ik heb een laptop van Hp de compaq 6720s en die heb ik denk 2 jaar geleden aangeschaft,nooit geen problemen mee gehad maar de laatste tijd liep dat ding regelmatig vast,dus ik heb systeem herstel uitgevoerd via windows hulp en dan alles terug gezet naar de fabrieks instellingen,dus alles werd geformateerd gaf ie aan en daarna alles weer opnieuw geinstalleerd.so far so good.Ik heb trouwens windows vista eropstaan.
Internet werkte ook gelijk via de kabel maar ik heb een laptop zodat ik juist draadloos kan internetten.Hier beginnen dus de problemen.Als ik via START op verbinding maken druk geeft ie keurig alle beschikbare draadloze internetverbindingen aan.Mijn netwerk staat zoals gebruikelijk boven aan,nl SITECOM4AB0DC en dat is een beveiligd netwerk.Als ik dan mijn netwerk aanklik en op verbinding maken druk krijg ik 2 keuzes.
keuze 1:aanvullende gegevens voor aanmelden opgeven of selecteren
keuze 2:verbinding maken met ander netwerk

Keuze 2 vervalt dus al dus kies ik keuze 1 en dan moet ik referenties opgeven.Hij vraagt om een gebruikersnaam een wachtwoord en een domeinnaam,deze heb ik nooit ergens ingesteld en als ik deze openlaat staat er "Er kan geen verbinding met Sitecom4AB0DC worden gemaakt"
Ik heb al x geprobeerd mijn router te resetten maar ook na het resetten krijg ik elke x dezelfde meldingen.Als ik dan klik op probleem vaststellen staat er "De verificatie is mislukt omdat het voor dit netwerk vereiste gebruikerscertificaat niet is gevonden op de computer"

Het vreemde is dat ik met mijn playstation 3 ook draadloos online game en dan zie ik ook mijn netwerk staan en kies ik die aan,vul mijn WEP wachtwoord in en dan heb ik gewoon verbinding dus iets in mijn laptop staat verkeerd ingesteld.

Wie weet hoe ik nu verder moet en waar ik eventueel voor de oplossing moet zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan