Reformateerd maar nu geen internet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lexxxie

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2009
Hallo iedereen, ik heb zo juist mijn laptop van Asus laten reformateren van Vista Home Premium naar Windows Xp Home Edition.. Dit is service pack 1 en wil ook graag de nieuwe downloaden maar dat kan niet omdat ik geen enkele driver meer heb.. Van alles geprobeert met driver updaters downloaden en dat soort dingen maar die dingen vereisen dat je Internet heb en dat heb ik nou juist niet!

Ik heb ook geen Hardware CD dus wat moet ik nou doen ?!?!

WELKOM OP HELPMIJ.....

Wat je zou kunnen doen is de drivers via een andere pc downloaden van de site van je laptop fabrikant en deze op bijv een stick of cd zetten.
Daarna deze instaleren op je laptop...
Als je de chipset hebt (en lan)dan kan je daarna met je laptop de overige drivers halen.
die waren wel voorhanden btw voor je laptop?

maar ik weet juist niet welke ik moet downloaden van Asus want ik heb geen id wat voor 1 het is.. hoe kom ik daarachter welke ik moet downloaden ??

Oh en dankje voor het warme welkom ;)

weet je niet welk type asus je hebt???staat er geen type nr ergens?(onderop?)

je bent dus zomaar gaan formateren en xp zetten zonder even een stukje vooronderzoek??:D

Daar komt het op neer jah ;) Hahaha nee ik vind vista gewoon ***** en ik had hem naar een winkel gebracht en die hebben hem geformateerd voor me maar nu kom ik niet verder :P
ik heb alleen internet nodig de rest krijg ik zelf wel

niet echt slim dan btw toch??:D

maar nu je type nr dus nog.....
geen bon meer doos.etc etc etc etc

misschien helpt t al lees ik dit even op:
CPU: Duo T6500, M/B Version: K50IN
Graphic: NVIDIA GEFORCE G102M

Jah ik heb ze gevonden, nu download ik ze en dan installeer ik ze en dan klaar ?!?!?

je begint eerst met je chipsetdriver om die te instaleren...
dan even je laptopje herstarten en daarna kan je al de ander benodigde drivers instaleren.
(lan/wlan/audio/video etc etc)
dan moet helemaal goed gaan komen..

graag gedaan en succes ermee:thumb:

kan je de vraag rechtsonder op opgelost klikken?
toppie:thumb:

geformateerd en nu geen internet meer

mijn probleem lijkt er op alleen het verschil is dat ik sp3 al heb en nog doet ie het niet :(
kan iemand mij helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan