refresh aan een knop

Status
Niet open voor verdere reacties.

The_Lion

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2005
Ik heb een knop gemaakt om gegevens te wissen. Als ik op deze knop klik, gebeurt er verder nog niks. Je moet dan eerst de pagina "refreshen" als je het resultaat wilt zien.

Het lijkt me beter dat als je op de knop klikt, dat er gelijk een refresh komt op die pagina, met bijvoorbeeld een stukje tekst dat de pagina vernieuwd wordt.

Hopelijk weet iemand hier raad mee?

Zo ziet trouwens mijn submit button eruit:
PHP:
<? 
<a href="javascript:document.form.submit();">Wissen</a> 

<div id="submit" style="position: absolute; visibility: hidden;"> 
<form name="form" action="artikel.php" method="post"> 
<input type="submit"> 
</form> 
?>

Probeer:
Code:
<a href="java script:document.form.reset();">Wissen</a>

Na deze code ingevoerd te hebben, doet heel de knop het niet meer....en gebeurt er niks??
Wat zou dat kunnen zijn?

Eerst en vooral denk ik dat "java script" aan elkaar moet "javascript", maar ik kan mis zijn.
Zou het ook mogelijk zijn dat "clear" beter werkt? Ook dit kan onjuist zijn. :confused:

Code:
<a href="javascript:document.form.clear();">wissen</a>

Greetz : Jer:cool:en.

na de code veranderd te hebben in

<a href="javascript:document.form.clear();">wissen</a>

Doet de knop nog steeds vrij weinig. Als ik de code hierin verander, doet ook heel de knop het gelijk niet meer, ook al doe je een handmatige refresh.

Wat zou nog meer een optie kunnen zijn, om gelijk een refresh te krijgen als je op de knop klikt?

Zoals het onder staat moet het werken (zonder <? en ?>, javascript aan elkaar). Ik neem aan dat je de invoervelden hebt weggelaten. Je kunt ook gewoon weer de link naar dezelfde pagina laten verwijzen, of middels javascript een functie aanroepen die alle velden leegmaakt. Of probeer "javascript:window.location.reload(false);".

PHP:
<a href="javascript:document.form.clear();">Wissen</a> 

<div id="submit" style="position: absolute; visibility: hidden;"> 
<form name="form" action="artikel.php" method="post"> 
<input type="submit"> 
</form>

Met de optie;
javascript:window.location.reload(false);"

Refresht die de pagina wel goed, maar dan werkt de submit functie niet meer:
javascript:document.form.submit();

Kan je deze 2 functies niet combineren, dat het 1 wordt. Dus refreshen en submitten tegelijk?

in dat geval moet dit werken: "javascript:document.form.submit();window.location.reload(false);"

Dit is echt super.....!!!!

Hij werkt nu perfect....!!!

Bedankt voor alle hulp....SUPER:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan