Refresh rate

Status
Niet open voor verdere reacties.

king_990

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2006
Hallo,

Ik heb ene probleem met mijn huidig CRt beeldscherm (een AOC - type: 7vlr - 17inch). Het zit zo, een jaar geleden heb ik een Benq 19 inch TFT scherm gekocht en geinstaleerd. Nu omdat ik veel spellen speel, en de crt een snellere reactiesnelheid heeft, heb ik sinds vorige maand de crt terug geinstalleerd. Maar nu heb ik een probleem sinds ik de refresh rate niet meer op 85 Hz krijg, wat vroeger geen probleem was met de 1024x768 resolutie. En ook tijdens het spel is er iets veranderd, het lijkt wel alsof het beeld nog altijd de reactiesnelheid heeft van de TFT. Ik heb vanalles geprobeerd, de aoc drivers instaleren/de windows xp default plug en play drivers geinstaleerd, nieuwe graphics drivers en noem maar op. Ik ben nu terug gegaan naar de 52.16 drivers van Nvidia waar ik alle refresh rates kan kiezen. Dus daarmee haal ik wel 85 Hz refresh rate. Maar nog lijkt het alsof het tijdens het spelen van first person shooters de reactiesnelheid een stuk lager is als het was met dit scherm.
Ik heb al proberen te zoeken naar drivers van benq maar heb niks gevonden. Iemand enig idee hoe dit komt/ oplossing??

bedankt

Voor een crt heb je geen drivers, wel een info file voor de herkenning van het scherm en een icm file voor de keurgelijkstelling met printers en scanners.

Maar indien het spel, voor je gevoel, trager is, kijk dan eens naar de achtergrond services die meedraaien en een deel van je ram weg snoept, eventueel te zie met Hijachthis en in Msconfig.

Zijn ook de grafische instellingen van het spel hetzelfde, of had je deze zwaarder gezet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan