refreshen

Status
Niet open voor verdere reacties.

swen1997

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2012
Hallo helpmijer`s,

Ik heb nu een site gemaakt, maar als ik iets wijzig en opnieuw naar de site ga is het niet gewijzigd.
Als ik dan op F5 druk is het wel goed.
Moet ik ergens een regel zetten met wanneer hij voor het laatst bewerkt is zodat de browser dat met de cache-file kan vergelijken?

Alvast bedankt,

Swen1997

Tenzij je site vaak wordt aangepast is het trouwens geen goed idee om dit te doen vind ik (zodra de site af is tenminste). Als je de browsers wel laat cachen zal je site namelijk wat sneller laden voor terugkerende bezoekers, en het kost jou minder bandbreedte.

Bedankt, het gaat om een site waarop info over huiswerk word gegeven die altijd dagenlijks geupdate zal worden. De site is alleen tekst en ik heb 5GB data per maand. Het probleem is hierbij opgelost.
Maar nou kreeg ik net een e-mail dat de pagina in firefox niet werkt, mag ik een link naar de site plaatsen of moet ik de code hier plaatsen of is het handiger als ik daarvoor een nieuw topic aanmaak?

Als je vraag niets met het refresh probleem te maken heeft denk ik dat je beter een nieuw topic kunt starten.

Groeten marcel

Waarbij je inderdaad het beste een link naar de site kunt plaatsen zodat we kunnen zien wat er aan de hand is. Je mag, voor zover ik weet, eigenlijk alleen geen link naar het probleemgeval plaatsen als je site direct met helpmij concurreert. (al lijken sommige mensen helpmij als doemijnhuiswerkvoormij te zien)

oke bedankt, dan maak ik een nieuw topic aan. Ik zal deze op opgelost zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan