Reg Clean Pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

apijtsma

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2007
Berichten
300
Sinds 17-10-2011 heb ik het programma RegClean pro op de pc staan. Met productsleutel. De betaling is destijds d.m.v. IDEAL gedaan. Op de nota van 2011 staat dat de volgende facturering is verschuldigd op 17-10-2012. Maar daar moet je tevoren toch bericht van krijgen? IDEAL is een vorm van betaling, geen machtiging.

Ik wou van het programma af, maar vrees dat het stilzwijgend verlengd is. Iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt.
 
Denk dat ze dat niet kunnen verplichten,proberen ze wel natuurlijk door te stellen dat het bedrag verschuldigd word.
Mik het van je pc en klaar ermee zou ik doen!
Snap zoiezo niet dat je dit progje koopt maar dat terzijde..
Op veel sites word het gewoon als malware betiteld.:shocked:
 
Laatst bewerkt:
Maar hebben ze het bedrag al afgeschreven dan?
Het is nu 31-10-2012 hehe
Gooi het eraf dan ben je er klaar mee, download ccleaner als regcleaner als alternatief.
Verder heb ik geen ervaring met het progje.
 
Reg clean is eraf, maar ccleaner verplicht min of meer chrome mee te installeren. Dat wil ik niet. Ook waarschuwt MacAfee voor onveilige download.
 
Uitvinken: kan, maar dan gaat de download niet verder. McAfee is niet betaald.
 
Ja. Installatie toch geslaagd en huidige browser is behouden gebleven. Is wel uitkijken wat aangevinkt staat. Moest op sommige sites wachtwoorden opnieuw invoeren.
 
Die sites waar de wachtwoorden nodig zijn kun je bij opties en cookies naar rechts zetten, kun je bij wissen de cookies aangevinkt houden.
 
Je bedoeld als je opschoont?
Je kunt in ccleaner via gereedschap>cookies je favoriete sites via een pijltje naar behouden zetten dan verwijderd het van deze sites niets.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan