reg cleaner fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

pc-devil

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2003
Berichten
42
Hallo,

Ik heb waarschijnlijk een groot probleem , de computer van me ouders werkt niet meer.
Ik heb reg cleaner gedraait , maar heb dus alles wat ie vond laten verwijderen , kom er daarna achter dat ie alles, maar dan ook echt alles verwijderd heeft in et register , ik krijg wat ik ook doe de melding : "Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld , maak een snelkoppeling via het onderdeel Mapopties van het Configuratiescherm".
Maar wat ik ook probeer of doe , ik kan niets meer openen, reg cleaner heeft ook geen backup gemaakt , iemand een idee om weer alles werkend te krijgen?
Ik had zelf wel een idee maar weet niet of het wel klopt wat ik denk.
Als de registry keys in de map system32 staan (die waarschijnlijk behoorlijk overhoop ligt) zou ik dan niet van een werkende computer et register van de werkende computer kopieren kunnen naar de map system32? dan doe ik de hdd van die computer even in de werkende computer , kopier het betand over het oude heen en dan zou het moeten werken in theorie want Deze computer is bij elke computer hetzelfde pad lijkt mij.
Want als ik nu 2x klik op Deze Computer krijg ik de calculator in beeld , en 2x klikken op prullenbak krijg ik een snelkoppeling daarvan op het bureaublad.
Ik kan ook niet meer de optie "Openen Met" kiezen.
rara wie kan mij helpen?
 
je kan proberen op te starten in safemode met dosprompt
tik daarna scanreg /restore
kijk of dit helpt
 
Tja, je kunt met dat progje ook teveel verwijderen, al in veilige modus een herstelpunt proberen terug te zetten?

Eventueel na die fixes van @Pasja.

Of dit tutorial gebruiken.
 
heeej alvast bedankt :rolleyes: ik denk dat ik met deze tips al een heel eind kom , ik ga even proberen en laat dan wel even weten of het probleem is verholpen en wat ik heb gedaan.


Nou ik heb de site gebruikt die Pasja gaf en dat werkte echt in 1x gewoon goed, alles doet het weer :D dankjewel allemaal.
Was een goede oplossing , had zelf al gegoogled maar niks kunnen vinden , maargoed ;) dankjewel

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb weer een probleempje , ik hou die ene melding wel als ik bijvoorbeeld een mp3 wil openen of een video bestand.
Windows mediaplayer werkt niet meer , misschien is daar ook nog iets op te vinden?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan