reg cleaner

• Onderwerp starter Onderwerp starter jeppe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jeppe

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2006
hoi ik weet niet of ik hiet op t goede forum ben maar heb een vraag ik wil reg-cleaner downlouden en installerenmaar dan gaat t iedere keer fout met mijn pc hoe komt dat sluit niet meer af en ga zo maar door wie kan mij helpen avast bedankt

Heb je mischien error's, mensen vinden dit fijn als je die geeft omdat ze dan beter je probleem kunnen begrijpen.

nee helemaal niet mijn antivirus programma vind niks spybot en a-aware vind niks en mijn firewalle is za free ook niet geeft helemaal niks aan hij installeerd zich niet en als ik de pc wil afsluiten zegt die reg cleaner is nog open maar vind m nergens zelfs niet in de software weet het ook niet

welke versie ven reg cleaner gebruik jij.

sorry wel in windows en daar is t nog moeilijk om m te verwijderen moet ik eerst afsluiten en dan vlug daarheen als hij weer opgestart is en dan kan ik em wel verwijderen

Meschien staat je firewall toch net een tikkeltje te hard afgesteld, en houd hij het tegen, ik weet het niet zeker hoor.

nee zelfs als ik de firewall uitzet doet hij t niet

Regcleaner kan ik om de een of andere vage reden ook niet gebruiken. Het prgramma sluit zichzelf af, of loopt vast. Net als de pc. Of het prhramma start helemaal niet op.

Dit probleem heb ik al zolang ik deze pc heb. Zelfs na een kakelverse installatie.

Ik denk dan ook dat het een hard/software conflict is.

Op andere pc's gebruik ik het programma feilloos.

Mvg P

patrickt zei:
Regcleaner kan ik om de een of andere vage reden ook niet gebruiken. Het prgramma sluit zichzelf af, of loopt vast. Net als de pc. Of het prhramma start helemaal niet op.

Dit probleem heb ik al zolang ik deze pc heb. Zelfs na een kakelverse installatie.

Ik denk dan ook dat het een hard/software conflict is.

Op andere pc's gebruik ik het programma feilloos.

Mvg P

Zou dan een of ander Soft/Hardware de goede werking tegen houden.?

oke dan dus maar niet meer proberen heeft toch geen zin vind het wel jammer is een fijn programma

Verplaatst Spyware ---->> Overige software.

Als de installatie van Regcleaner 4.3 (by Jouni Vuoro:p) mislukt, dan neem je toch gewoon een andere cleaner? Of wil je die cleaner behouden vanwege de handmatige cleanfunctie?

James :)

Nee:

RegCleaner by Jouni Vuoro.
main.gif

CCleaner.
screen_201.png

Laatst bewerkt:
James007 zei:
Als de installatie van Regcleaner 4.3 (by Jouni Vuoro:p) mislukt, dan neem je toch gewoon een andere cleaner? Of wil je die cleaner behouden vanwege de handmatige cleanfunctie?

En is het de versie die 540Kb groot is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan