Reg- en vbsbestanden opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikself

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2001
Hoe regel ik dat ik met Firefox register- en vbsbestanden kan opslaan? Als ik nu een vbs- of regfile aanklik op een site, wordt er een nieuw tabblad geopend met daarin de tekst van het bestandje. Ik wil dit soort bestanden gewoon kunnen opslaan op m'n harddisk. Heb al bij opties/downloads/plugins gekeken, maar daar staan geen bestanden met deze extensies bij.

Laatst bewerkt:
Heb inderdaad een plugin nodig denk ik, maar waar haal ik die?

In jouw link staat een editor voor java-applets en vbsscripts, daar gaat het niet om: ik wil regfiles gewoon kunnen downen en opslaan, net zoals je dat in IE kunt doen.

Overigens lukt het me wel om vbs-scripts op te slaan, het gaat dus alleen om reg-bestandjes. Ik was iets te voorbarig; omdat ik in bij de plugins van Firefox geen bestanden met vbs-extensie zag staan ging ik er al vanuit dat ik die ook niet kon downen, maar dat kan dus wel. Het probleem is dus dat ik geen regfiles kan downen! Firefox opent een tabblad met daarin de inhoud van het bestand.

Laatst bewerkt:
k kreeg een mailtje met de vraag of deze is opgelost; niet dus! Lukt me dus nog steeds niet om reg-bestanden op te slaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan