REG expert

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leon25

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2007
Berichten
420
reg expert advies gevraagd .....

Daar ik Norton Ghost al een tijd niet meer gebruik en tevens mijn pc erna :evil: nog erg langzaam ( schildpad ) was besloot ik om het reg onder de loep te nemen. na openen, jawel hoor, vele tientallen en nog eens tientallen sleutels, waarden etc.:eek:

Met behulp van diverse cleaners erop los gegaan, de rest handmatig verwijderd. Wat denk je ? Een ongelooflijke toename v d PC speed was het gevolg :) , zo'n verschil krijg je nooit door overclock of wat snellere cpu te nemen. Sorry, als ik het mis heb.

Ik kan nu comfortabel werken met allerlei prgr's die ik dagelijks nodig heb ( websites en rekenwerk ). Bovendien kan ik backup en image maken zonder dat er slechte bemoeienissen zijn en vele, vele fouten.

Nu het problem. Enige Norton zaken in het reg ( alle prgr zijn WEL verwijderd ) laten zich niet verwijderen. Ik weet van Tools van Symantec Norton die alles eraf zouden halen. Dat doen ze echter niet. Bij de deinstallatie van Norton Ghost een tijd terug werd ook al gesuggereerd dat dit wel zou gebeuren. Nu niet meteen aan shared dll files denken etc. Maar goed.

Hoe de resterende zaken eruit te halen of werkelijk morsdood te maken ? SOS wie weet een daadwerkelijke constructieve oplossing ? Kom niet met : ach doe maar alle nieuw installeren ..... Daar vraag ik nu hier niet om.

Alweer met Dank :) voor een constructief antwoord ( indien dat uberhaupt mogelijk zou zijn ..... ), Leon25. :cool:
 
Pete1 reactie

Hoi Pete1, thanks fr de link ! We zullen het voorzichtig nog eens proberen. In CD RW wissen van Peterbe ( elders in Hardware - CD/ DVD recorders ) kan je, indien het je interesseert nog lezen hoe het ook verder mis kan gaan ( door eigen schuld bijvoorbeeld want eea is bekend ) : helaas mag ik niet de link plaatsen had ik begrepen, daar iedereen kris kras over al naar toe zou gaan :p

Gr. Leon25 :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan