regclean

• Onderwerp starter Onderwerp starter humpe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
Bij het draaien van regclean stop deze vlak by het einde van library identifiers for errors vast.
na het installeren van norton system work 2004.
windows ME, nieuwe versie van regclean 4.1 geinstalleerd en nog een dos regscan gegeven, maar niets hielp, heb een ander nog een idee.
pentium2 350 mgh.
internet geeft 1250 bits per/sec.

Laatst bewerkt:
jv16 heb ik gedownload, moet nog kijken hoe dit verder gaat. Mijn probleem is nog niet opgelost. easyclean, windowwasher 5.0 en ad-aware 6.1 lopen wel goed. heb daar geen problemen mee.

Met ME loopt soms vast (RegCleaner & JV16 Power Tools). Vooraal als je tijdens installatie andere progje (anti virus of zo) aan hebt staan.
Ik weet niet welke RegCleaner je nu gebruikt. De nieuwe (heet nu RegSupreme) is vrij agressief, na gebruik werkt NIS niet meer goed!!

Voor de rest heb ik weinig problemen met me. toen het probleem zich voordeed heb ik regclean verwijdert en opnieuw geinstalleerd met 4.1. Dacht probleem verholpen, maar dus niet. Met Norton scan geen fouten kan vinden.

Sorry Humpe, ik kan nu niet zo snel (1-2-3) een antwoord geven :(
Ik moet echt naar bed, heb nog 4:30 uur de tijd om te slapen.

See you.....

Laatst bewerkt:
Dat bedoelde ik niet zo, weltrusten.

Deze kan ook als afgedaan worden beschouwd. BE-clean nog uitgeprobeerd maar die maakte het register van windows ME te schoon, waardoor deze niet meer goed functioneerde.

Ik ben gestopt met deze ‘cleaner’ programma’s. RegCleaner & jv16 zijn niet meer gratis sinds ‘macecraft’ ze aanbiedt. Ik heb nog de oude, gratis versies, op CD gebrand.
Het is mogelijk dat nog andere, leuke, programma’s zijn (gratis), maar jij hebt gelijk: soms wordt de boel té schoon. Ik heb 1x dat nieuwe RegSupreme gebruikt.
Was gelijk: Bingo! Bij opstarten rode scherm, Norton deed het niet meer. Ellende.

Groetjes
Falco

Bij het testen van beclean kon ik geen restore meer draaien, en ik heb nu window-waser 5.0 er opstaan en dat werkt naar tevredenheid.

en norton stystem works 2004 kan ook heel wat aan als je weet hoe het werkt.

Laatst bewerkt:
Window-waser ken ik niet (google vond het ook niet).

NSW 2004 ken ik ook niet. Ik gebruik soms de wat goedkopere ;) programma's (nu NIS 2002).

Het is 3:22 dus ik ga nu zzzzzzzz
Tot morgen

Groetjes
Falco

slaap ze, en wel terusten, en bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan