Regcleaner 4.3 net zo goed als eerdere versies?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gezina

Inventaris
Lid geworden
27 apr 2001
Heb gisteren Regcleaner 4.3 van het net geplukt, is deze net zo prettig werken als de voorgaande versies? Op m'n andere pc met Windows 98 se draaide ik dit progje ook vaak maar dan met een oudere versie en die is niet voor XP. (de how to van Pasja al gelezen en ik weet dat Powertools de commercie is ingegaan) Gaarne reacties van mede-gebruikers, met dank. :)

ik toevallig online zijn :D

de 4.3 is de versie waar zowel XP_PC als ik een paar regels over "schreven", ik ken geen oudere versie....... ?

Ships! :)...ik kijk nu in m'n ouwe pc, open Regcleaner en idd 4.3!...maar bij Help/Leesmij bestand openen F1 staat het volgende o.a.:

Q: Does the registry cleanup work with every Operating System?

A: Yes, it supports every OS that Regcleaner itself supports (Windows 95, Windows 98, Windows 98 SE, Windows ME, Windows NT4, and Windows 2000)

Dat zag ik ook staan op de CD bij een blad, vandaar dat ik dacht een oudere versie te hebben en deze niet voor XP is...verwarrend wel, dus gewoon installeren die hap?

yep,

bij mij en vele anderen draait 4.3 onder XP als een tierelier......

behalve bij degenen die aan het "banzaaien" zijn gegaan, dan kunnen de door XP_PC en mij geschreven regeltjes misschien weer een oplossing bieden :D :D :D

Ik doe echt alleen die progjes waarvan ik zeker weet dat deze eerst via de juiste weg zijn getermineerd qua de-install, met mijn zondagse dank! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan