Regcleaner werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikself

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2001
Sinds ? (een paar dagen denk ik) werkt regcleaner niet meer. Ik start het op, ik zie 'm in de taskmanager staan, en that's it!

Na deïnstallatie en opnieuw installeren kan ik 'm één keer gebruiken. De volgende keer krijg ik 'm alleen maar in m'n taskmanager te zien.:confused: Dus weer eraf gehaald, opnieuw geïnstalleerd, vervolgens kan ik het progje één keer gebruiken, de eerstvolgende keer hetzelfde verhaal.:)

Maakt helaas niets uit. Ik kan 'm nu helemaal niet meer opstarten (ook niet na een verse installatie). Wél in de taskmanager te zien, maar de rest houdt zich schuil.:confused:

Vaag...het kan zijn dat ondanks een deinstallatie er nog een boel registersleutels blijven staan; je hebt programma's waarmee je kunt zoeken naar specifieke registersleutels die je vervolgens kunt verwijderen; misschien houden deze de boel nu tegen? Had ik met BitDefender namelijk.

Of gewoon idd een andere gebruiken; er zijn best veel tegenwoordig maar belangrijk is idd altijd een backup te maken.

Laat het Registry Search script van Bill James eens zoeken naar regcleaner. Hier te vinden: http://www.billsway.com/vbspage/ (het kan zijn dat je av protesteert of het blokkeert omdat het een vbs-script is; geef dit script toestemming).

Verwijderen van de entries zal dan handmatig moeten. Durf je het niet aan, plaats het logje van RegSearch dan even hier. Dan schrijf ik een reg-bestandje voor je. :)

@Buffy,

Dit is het resultaat van het zoekscript:

[HKEY_USERS\S-1-5-21-694032899-2833766428-176845967-1007\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache]
"C:\\Program Files\\RegCleaner\\RegCleanr.exe"="RegCleaner"

[HKEY_USERS\S-1-5-21-694032899-2833766428-176845967-1007\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam\MUICache]
"C:\\Program Files\\RegCleaner\\Uninstall.exe"="Uninstall"

IK heb het vetgedrukte uit het register verwijderd (nádat ik Regcleaner via z'n eigen uninstall had verwijderd) en de puter opnieuw opgestart. Regcleaner opnieuw geïnstalleerd, maar helaas....

Of had ik de volledige entries moeten verwijderen?:)

Laatst bewerkt:
Oeps, een heel laat antwoord van mij. Was de thread volledig uit het oog verloren. :o

Nee, die sleutels had je niet volledig hoeven te verwijderen.

Ik weet de oplossing dus niet. Als work-around kun je natuurlijk een andere registercleaner gaan gebruiken. (JV werkt de gratis RegCleaner trouwens ook al jaren niet meer bij, dus dat gaat een keer ophouden...)
Of gewoon géén registercleaner gebruiken. Meestal heeft het toch weinig zin. ;)

buffy zei:
Oeps, een heel laat antwoord van mij. Was de thread volledig uit het oog verloren. :o

Nee, die sleutels had je niet volledig hoeven te verwijderen.

Ik weet de oplossing dus niet. Als work-around kun je natuurlijk een andere registercleaner gaan gebruiken. (JV werkt de gratis RegCleaner trouwens ook al jaren niet meer bij, dus dat gaat een keer ophouden...)
Of gewoon géén registercleaner gebruiken. Meestal heeft het toch weinig zin. ;)
Tja...laat ik 't maar zo, is inderdaad ook niet een onoverkomenlijk iets, maar vond het raar dat het plotseling niet meer werkte. k gebruik voortaan Ccleaner wel, deed ik ook al, maar dan niet voor m'n registry.:)

In ieder geval bedankt nog!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan