RegCure en andere Hijackthis programma's.

Status
Niet open voor verdere reacties.

h.f.sommer

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2003
Ik werk met XP home edition Tot nu vrij gebleven van vuiligheid Toch voor het geval dat Ik heb via Google het programma RedCure gevonden Hier een schrikbeeld wat er allemaal niet schijnt te deugen 6 comActive Entries
2 Application Paths
3 Windows Startup Items
338 File/path references
2 Program Shortcuts
495 Empty Register Keys
Als een onschuldige compteraan schrik ik hiervan Hoe kan mijn PC nog werken???Wie o wie kan hierover mij iets vertellen Is dit Allemaal onschuldig?? Die empty RegisterKeys verstoren mij mijn nachtrust niet dat is zeker Dit programma wel of niet gebruiken???
Wat ik wel via Google heb gevonden en ook hier de mening van de expert
ZD NET .de Hijack this tutorial How to use Hijachthis to remove Browse Eventjes 26 pages Maar wonderschoon
Ook gevonden Merijn .org. Wie heeft hier ervaring mee??
Een computergroet Sommer

draai ccleaner eens en doe dan nog eens een scan, ik denk dat je dan al veel kwijt bent.
zo te zien zijn het allemaal verwijzingen naar bestanden en/of bestandspaden die zijn achtergebleven na de-installatie van software.
ccleaner ruimt die voor je op.

even een toevoeging, zie ook deze thread

Laatst bewerkt:
Het is niet aan te raden om zelf te sleutelen aan je pc met HijackThis, het is een krachtig tooltje voor gevorderde gebruikers van HijackThis, maar als je het voor de eerste keer gebruikt kan je er ook veel schade mee aanrichten. Pas dus op met HijackThis.

Daarnaast is RegCure een heel ander programma dan HijackThis. RegCure onderzoekt het register op fouten en nutteloze verwijzingen, HijackThis is een tooltje wat bedoeld is voor het onderzoeken van verschillende delen van de pc waarvan bekend is dat malware zich daar installeert.
En te veel gebruik van programma's als RegCure kan leiden tot juist meer problemen. Dus ga niet zomaar van alles verwijderen, maar weet wat je doet en maak altijd een back-up.

Redcure en andere Hijackthis

Ik heb Regcure verwijderd zoals mij is aangeraden Het heeft geen nut omdat ik naast Zonealarm en AVG ook Spybolt S&D Adaware Spywareblaster Bitdefender Ccleaner Tweaknow reg EusingFree reg. ATF cleaner Dr Web Cureit WindowsKB CW shredder en Hijackthis kan gebruiken Eens in de week ga ik vanaf Spybolt s_d alles toepassen natuurlijk geen Hijackthis Mijn nieuwsgierigheid gaat vooral uit naar de twee andere referenties
Allen hartelijke dank Ik ben weer wijzer geworden
Een computergroet Sommer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan