regcure

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hansscheer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jun 2001
Hallo
Is er iemand die ervaring heeft met het programma REGCURE ?
Zo ja , is het een goed programma en moet ik nog ergens op letten ?
Mvg. Hans

Ook ik adviseer "Burgkop" na de links van Pete1 en John en wat speurwerk op het net , om regcure er af te gooien en te vervangen door ccleaner en/of free reg cleaner .

Voor het opschonen van de pc en het register gebruik ik dus ccleaner en free reg cleaner , en voor het defragmenteren , gebruik ik de windows defragmentatie en voor het register het programma ntregopt .
Dit werkt perfect .

Hans

Ook ik adviseer "Burgkop" na de links van Pete1 en John en wat speurwerk op het net , om regcure er af te gooien en te vervangen door ccleaner en/of free reg cleaner .

Voor het opschonen van de pc en het register gebruik ik dus ccleaner en free reg cleaner , en voor het defragmenteren , gebruik ik de windows defragmentatie en voor het register het programma ntregopt .
Dit werkt perfect .

Hans

Ik heb een hele berg aan Cleaner progjes liggen, kan van alles proberen
Ieder heeft zijn voorkeur, dat zal wel zo blijven.
Ik heb totaal geen problemen met dat programma, althans niets gemerkt.
Een kleine moeite om hem eraf te gooien natuurlijk, maar zolang ik er geen probleem mee heb, haalt hij er meer fouten uit dan anderen.

Mementeel heb ik er ook Uniblue bij staan - Powersuite.
CCleaner onlangs nog erop gehad, is ook goed.
En zo zijn er veel meer.
Neem maar van mij aan dat de meeste wel wat hebben om iets op aan te merken, dat blijft zo :(

Ach, registercleaners zijn eigenlijk overbodige programma's, ze worden veel gebruikt maar een verbetering van het systeem geven ze echt niet, ook is het leuk voor al die makers ervan.

Echte fouten worden niet opgelost en met een verkleining van 2 tot 5 % wordt de boel echt niet sneller van.

Maar de meeste mensen hebben wel die waan, ook ik.:)

Het is sowieso een bestand wat je in het geheugen kan laden bij veel intern geheugen of op afroep kan zetten.

Iedereen is vrij om tedoen wat hij wilt , ik weet dat er een lijst bestaat welke programma's okee zijn en welke ( beter ) niet . Daar stond regcure ook op .
De progs die ik noemde zijn oke .
Zie zelf maar , misschien dat anderen er een andere mening over hebben , dan hoor ook ik dat graag .
Hans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan