regedit en taakbeheer uigeschakeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

kennytjeh

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2008
ik heb sinds kort een probleem
regedit en taakbeheer is uitgeschakeld

als ik het dan terug aan zet met reghance kan ik het taakebeheer wel snel openen maar na 3sec staat het terug af :confused: en regedit gaat helemaal niet open

ik heb ook al disableregistrytools en disabletaskmgr verwijderd maar dan na paar secondjes staan ze der gewoon weer terug :confused:

hopelijk kan iemand me snel helpen:rolleyes:

ik heb met malwarebytes en met superantisypware gescaned en ze hebben heel wat gevonde en verwijderd

superantispyware vond der 120 ongeveer

maar ik heb nog altijd het zelfde probleem , mn spelletje gaat niet open , takenbeheer blijft uitgeschakeld en idem voor regedit :confused:

edit: als ik snel genoeg ben krijg ik wel regedit open nu :D ( -> als ik dus met reghance disableregistrytools op 0 zet en dan snel uitvoere -> regedit doe )

Laatst bewerkt:
Maar er is dus ''iets'' dat die registersleutel weer terug aan zet.
Dat iets moeten we zien te vinden en te verwijderen. Ik denk zelf nog steeds aan een virus.
Maar ff serieus 120:eek:, dat is echt veel:p.

Doe dit ff:
Start, Uitvoeren, typ hier: msconfig
Ga naar tablad Opstarten en maak hier een screenshot (of screenshots) van en zet deze in de bijlage in een bericht. (Dit is om te kijken of er iets opstart op je pc, wat niet de bedoeling is en deze instelling weer terug zet)

hier is mijn opstart lijst fototje :D

http://img444.imageshack.us/my.php?image=opstartenos0.png

ik probeer nu al 2 dagen , elke dag 10uur aan n stuk het te fixen en t lukt maar niet :confused:
het probleem is ook , ik heb geen cd's van deze pc , anders had ik hem al lang ge formateerd ( als ik teminste wist hoe het moest :D )
Je kan een CD van iemand lenen om hem te formateren. Hoe het moet is niet zo lastig, er staat genoeg uitleg op internet, over hoe het moet. Maar de laatste tijd geen rare dingen gedaan? Onder rare dingen versta ik;
  • Service uitgeschakeld
  • Regedit gewijzigd
  • Dingen geïnstalleerd
Zoniet, ga dan bij jezelf na vanaf wanneer dit probleem optrad. Je kunt ook altijd nog een systeemherstel uitvoeren. Ga hiervoor naar start > all programma's > Bureau-accessoires > Systeemwerkset > systeemherstel. Zet hem hier naar een punt voordat het probleem optrad. Laat weten of het is gelukt!

Groetjes,
Miquell

voor die cd voor te formateren zou ik niemand kennen die een cd heeft :confused:

en systeemherstel heeft nog noooit een herstelpunt aangemaakt bij mij dus dat kan ook niet

ik moet gwn dat virus of spyware of wat het ook is er af krijgen , maar t wilt niet :(

zou je zo een cd niet op het internet kunnen vinden en dan branden? :D

voor die cd voor te formateren zou ik niemand kennen die een cd heeft :confused:

en systeemherstel heeft nog noooit een herstelpunt aangemaakt bij mij dus dat kan ook niet

ik moet gwn dat virus of spyware of wat het ook is er af krijgen , maar t wilt niet :(

zou je zo een cd niet op het internet kunnen vinden en dan branden? :D
Ik denk niet dat die op het internet staat. En systemherstel maakt automatisch herstelpunten aan, kijk er maar eens! En voor een viruscanner kan ik AVG 8.0 internet security aanraden, deze scant op ALLES! ( spyware, adware, virus, enz. )
Avg is hier te downloaden: http://www.avg.com/download-trial
Product key: 8I3-NFRG0-QACG3-E64FA-99VNF-6R8U6-TJ40
Laat maar weten als het gelukt is, en laat ook het resultaat van de scan weten!

Groetjes, Miquell

als ik probeer avg 8.0 build 200 (11/25/2008) te instaleren

krijg ik een bericht: installation failed!
1 error occured. click details to show ....

dan duw k op details en dan staat er :
Local machine: installation failed
Installation:
Error: Action failed for registry key HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows: creating registry key....
Error 0x80070005

=/ dat werkt dus ook al niet :(

Je registry is gewoon naar de ^^^^. Probeer als laatste nog een keer tussen je services te kijken. Ga naar start > uitvoeren > type: msconfig. Kijk dan onder het tabblad services. Probeer daar een beetje rond te kijken, of er misschien een service van registery op 'disabled' staat. Zoja, zet hem dan op enable. Anders zou ik het ook niet meer weten, gewoon Windows XP opnieuw installeren.

Groetjes,
Miquell

toch bedankt voor me proberen te helpen :D

mss iemand anders nog ideeen :)?
Aaah ik heb nog één laatste simpele oplossing ( misschien ). Maak een backup van een goed werkende computer, van het registery. Importeer deze op jouw computer. Ik denk, als je registry weer goed is, taakbeheer ook weer goed is, aangezien dat geregeld wordt in het registery. Ik denk dat dit zeker het proberen waard is!

aangezien ik hier nog 2 andere computers staan heb ( en een laptop )
zal ik dit zeker proberen :D

alleen hoe maak ik een backup van een registry?

alvast bedankt :)

heb een backup van het registry van mn andere pc gemaakt en hier op gezet maar het virus biljft regedit en taakbeheer afzetten =/

heb een backup van het registry van mn andere pc gemaakt en hier op gezet maar het virus biljft regedit en taakbeheer afzetten =/
Dan zit er denk het niks anders op dan windows opnieuw te installeren. In mijn ogen heb je al het mogelijke geprobeerd. :)

ik heb mijn probleem op een ander forum gepost , namelijk nucia

ze helpen mij daar nu verder door een echte computer expert , hopelijk word mijn probleem nu wel opgelost :D

toch bedankt voor de hulp en mss tot ooit nog eens

ik heb sinds kort een probleem
regedit en taakbeheer is uitgeschakeld

als ik het dan terug aan zet met reghance kan ik het taakebeheer wel snel openen maar na 3sec staat het terug af :confused: en regedit gaat helemaal niet open

ik heb ook al disableregistrytools en disabletaskmgr verwijderd maar dan na paar secondjes staan ze der gewoon weer terug :confused:

hopelijk kan iemand me snel helpen:rolleyes:

Combofix downloaden, zou moeten lukken
gr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan